loading...
ناوک
کلهر بازدید : 44 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طول مشخصی می باشد، شامل انواع مختلفی است که مهم ترین آن پروفیل آلومینیوم است. پروفیل آلومنیوم به دلیل سبک بودن و عدم زنگ زدگی جایگزین مناسبی برای آهن می باشد. برای تولید پروفیل آلومینیوم , مواد اولیه که آن را بیلت آلومینیوم می نامیم تحت فشار بسیار بالا و با درجه حرارت  مناسب قرار می دهند و بعد آن را از میان قالب های مخصوص حرکت داده و بدین ترتیب ماده اولیه شکل می گیرد و به اشکال مورد نظر تبدیل می شود و همچنین به دلیل اعمال فرآیند حرارتی  و فشار بالا روی فلز آلومینیوم, ماده اولیه کاملا تغییر شکل پیدا میکند و در نهایت پروفیل آلومینیوم تولید میشود.

کیفیت بیلت روی کیفیت پروفیل تاثیر می گذارد از این رو بر قیمت پروفیل آلومینیوم تاثیرگذار است. تولید کننده پروفیل آلومینیوم براساس نوع بیلتی که استفاده می کند و شیوه تولید و هزینه های مصرفی دیگر، روی محصول نهایی قیمت گذاری می کند.

ادامه مطلب در:

http://alumform.ir/su-043o0d4423x

کلهر بازدید : 49 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

برای همه ما پیش آمده است که وقتی به خرید می رویم و دستانمان پر از بسته های مختلف است، هنگام خروج با درهای بسته مواجه می شویم و توانایی باز کردن آنها را با دستان پر نداریم، در چنین شرایطی مواجه شدن با درب های اتوماتیک شیشه ای حس خوشایندی را در ما به وجود می آورد. اگر دربها اتوماتیک نباشند شاید برای خرید بعدی آن فروشگاه را انتخاب نکنیم، پس برای جلب رضایت مشتری درب های اتوماتیک شیشه ای تاثیر چشمگیری دارند. شاید شما به عنوان صاحب فروشگاه تا کنون به اهمیت این موضوع فکر نکرده باشید! این روزها مخصوصا با وجود ویروس خطرناک کووید 19 و بیماری کرونا اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک دوچندان شده است.

تعداد باز و بسته شدن درب در یک روز و مقدار عبور و مرور از عوامل بسیار مهم در انتخاب می باشد.  امروزه کمتر از درهای سنتی قدیمی در مراکز خرید و فروشگاهی استفاده می‌شود و درهای اتوماتیک شیشه‌ای به خوبی این کمبود را در زندگی روزمره ما برطرف کرده‌اند. اگر شما محل کار پر رفت و آمدی دارید ما به شما درب اتوماتیک شیشه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم؛ چون ضمن جلب رضایت مشتریان خود، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنید چرا که دیگر درهای ورودی در فصول گرم و سرد بی جهت باز نخواهند بود و از طرفی نور طبیعی در طول روز فضای شما را در بر خواهد گرفت و عابرین هم دید بهتری به داخل فروشگاه و محل کسب و کار شما خواهند داشت.

 هم اکنون که به اهمیت این موضوع پی بردید بهتر است با مشاوران آلوم فرم مشورت کرده و از پروژه های اجرایی این شرکت در وب سایت آلوم فرم به آدرس alumform.com دیدن کنید. شرکت آلوم فرم همچنین در زمینه تولید پروفیل درب اتوماتیک نیز اقدام به ارائه خدمات کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر : http://alumform.ir/su-k3y22g5s1vh

 

کلهر بازدید : 45 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی که انسان در آن عضو می شود و رشد می کند، خانواده است. با بروز هر مشکلی برای هر یک از اعضای خانواده، تمام اعضا درگیر می شوند و این مشکل می تواند روی بقیه اعضا تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم بگذارد. صمیمیت و نوع ارتباطی که بین اعضای خانواده وجود دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو اعضای یک خانواده در روند شکل گیری این ارتباطات کوشا باشند. 

ما همواره برای بهبود روابط در حال تلاش بوده ایم و همواره با این چالش دست به گریبان بوده و هستیم. حال چه این روابط خانوادگی باشد یا تحکیم دوستی و یا روابط دیگر در جامعه ، در کل هدف بهبود این روابط است. در هر صورت در هر برهه ای از مان که باشیم داشتن اطلاعاتی در مورد راهکارهای بهبود روابط می تواند به داشتن یه زندگی سالم تر و شادتر به ما کمک کند. برای کسب این اطلاعات بهترین مرجع برای همه ما کتاب است. کتاب های روانشناسی به جنبه های مختلف بهبود روابط بین انسان ها و در ابعاد مختلف پرداخته اند و در این زمینه نیز کتاب الکترونیکی روانشناسی زیادی گرد آمده است که برای شاغلین و افراد پرمشغله گزینه مناسبی هستند. همچنین خرید آنلاین کتاب روانشناسی نیز بسیاری از مشکلات افراد برای تهیه کتاب را حل کرده است و دیگر بهانه ای در باب تهیه کتاب وجود ندارد.

وقتی والدین کودکان خود را تربیت می کنند، به آنها می آموزند که چگونه رفتار کنند، در موقعیت های مختلف چگونه برخورد کنند، به آنها شکل رفتاری می دهند و از همان سنین کم اعتماد به نفس و عزت نفس  را می آموزند و این امر موفقیت آنها در آینده را رقم می زند.والدین نیز برای افزایش اعتماد به نفس کودک خود می توانند کتاب های روانشناسی کودک در زمینه های مختلف را با خرید آنلاین کتاب روانشناسی کودک تهیه کنند و از همان سنین پایین برای تقویت اعتماد به نفس کودکان تلاش کنند.

جهت خرید آنلاین کتاب روانشناسی می توانید از ویترین نشر چیکادی دیدن کنید.

کلهر بازدید : 48 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

کلهر بازدید : 43 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛

برای یک اسباب کشی آسان بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا دچار سردرگمی نشوید. اولین نکته در مورد بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تمرکز است. با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و آنها را در ۴ گروه دسته‌بندی کنید:

  • نگه‌داشتنی‌ها
  • دور ریختنی‌ها
  • فروختنی‌ها
  • برای انباری

اگر تمام وسایلتان را دوست دارید و نمی‌دانید کدام را نگه دارید، به اندازه خانه جدیدتان فکر کنید. آیا کاناپه قدیمی قرمز رنگ شما در خانه جدید جا می‌شود؟ اصلا این کاناپه گنده مناسب دکوراسیون جدید شما هست؟ اگر چیزی دارید که در ۲سال گذشته استفاده نکرده‌اید، آن را ببخشید چون باز هم از آن استفاده نمی‌کنید.

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین و بهترین اتوبار باید وقت بسیاری را برای جستجو صرف کنید و این در حالی است که در اسباب کشی آنلاین با این مشکلات روبرو نخواهید بود و تنها با زدن یک دکمه می‌توانید نزدیکترین کامیون حمل بار به خودتان را پیدا و رزرو کنید. شریف بار از جمله برترین اتوبار شرق تهران از این قابلیت برخوردار است و شما به راحتی می توانید تمامی امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان منزل جدید را  به اتوبار شرق بسپارید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!

اتوبار تهرانپارس از خدمات دیگر شریف بار است که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زند.

کلهر بازدید : 46 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متعهد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. اتوبار شمال تهران نیز شما را از این دغدغه رها کرده و با خدمات بسته بندی و سایر خدمات بی نظیر خود از ابتدا تا انتهای کار در کنار شماست. 

اتوبار نیاوران و نیز  اتوبار پاسداران از خدمات دیگر شریف بار در مناطق شمالی تهران هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در این مناطق سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار نیاوران شریف بار تماس بگیرید.

 

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد.اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار پاسداران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ 

 

کلهر بازدید : 49 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

 باربری پاسداران و باربری شمیرانات 

بعد از اسباب کشی و بسته بندی های خسته کننده ی آن می رسیم به مراحل  بعد از جابجایی . که گویی کارمون سخت تر از بستن جعبه ها است. اما خب بعد ازچیدمان منزل جدید همه خستگی های ناشی از  قبل و بعد جابجایی فراموش میشه . در مرحله ی اول که خونه پر از کارتن های مختلفه باید چیکارکرد؟ اصلا نگران این نباشید که چه جوری این همه کارتن را باید جابجا کنم .

 باید همین جا بگم که اصلی ترین کار، میتونه این باشه که اول سیستم سرمایشی و گرمایشی خونه رو راه بیندازید . چون موقع کار ممکنه در تابستان از گرما عرق بریزید و در زمستان هم از سرما بلرزید . پس پاشید همین الان دست بکار شوید. مورد بعدی که خیلی میتونه به شما کمک کنه اینه که لوازم برقی و گازی منزل رو هم راه بیندازید. یکی از چیز هایی ک میتونه خستگی کار رو از تنتون دربیاره در استراحت های کوتاهتون نوشیدن چای یا قهوه است .

برای اینکه موقع جابجایی جعبه ها دچار سردرگمی نشوید . ما به شما توصیه میکنیم که برای جلوگیری از آشفتگی بسیار برچسب هایی که بر روی کارتن ها چسبانده بودید را دسته بندی کنید  و جعبه های متعلق به هر اتاق  را در آن فضا قرا دهید تا جاهای آن ها مشخص و سر جای خود قرار گیرد.

برای جلوگیری از آشفتگی همه کار تن ها را با هم باز نکنید .تا زمانی که محل یک سیله به طور کامل مشخص نبود . کارتن آن قسمت را باز نکنید  تا باعث شلوغی بیش از حد نشود .

اگر جابجایی لوازم خانه خودتون رو به باربری بهار که مطمئن ترین باربری در مناطق تهران است ،بسپارید با خیال راحت اسباب کشی کنید چون بهار مطمئن ترین باربری موجود در مناطق مختلف از جمله  باربری پاسداران و باربری شمیرانات و ... است.

پس با خیال راحت تمامی کارهای اسباب کشی رو به بهار بسپارید. در ضمن باربری بهار چیدمان منزل و با مسئولیت محدود براتون انجام میده!

کلهر بازدید : 48 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

تا بحال در رابطه با کلمه پکیجینگ Packaging  یا بسته بندی مرسولات  چیزی شنیده اید؟  در اصل این کاریکی از کارهای حساس در حمل و نقل به حساب می آید. در واقع هدف از بسته بندی محصول در درجه اول ، جلوگیری از هر نوع آسیب به محصول داخل بسته است .  بسته بندی مرسولات و همچنین چگونگی محافظت از آن راه های بسیار متعددی دارد که با هم آن را بررسی میکنیم.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله در شرق باربری تهرانپارس و باربری نارمک آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت بهار موجود است تماس حاصل فرمایید.

معمولا برای ارسال محصولات و بسته بندی آن ها ما باید از قواعد خاصی استفاده کنیم . در واقع قانون خاص و پیچیده ای وجود ندارد لذا شما در حین کار حتما به آن برخواهید خورد. زیرا بسته بندی و ارسال بار چه داخل شهر و چه ارسال چند شهر دورتر طریقه ارسال خاص خود را دارد .

ما باید به قوانین حمل و نقل احترام بگذاریم و آن را خوب درک کنیم.  در زمان بسته بندی باید به این نکته توجه کنیم که چه چیز را بسته بندی و ارسال می کنید . در این صورت بروز هر گونه مشکلات به طبع کاهش می یابد . همچینین با وجود اینکه میدانیم چه چیزی را میخواهیم ارسال کنیم آن را محکم بسته کنیم . در بسته بندی این موضوع خیلی حائز اهمیت است که ما جعبه و کارتن مورد نظر خود را محکم بسته بندی کنیم تا در حین جابجاییی شل نشود. برای محکم تر شدن بسته بندی کف جعبه را با نوار بسته بندی کاملا محکم کنید. اگرداخل جعبه شی سنگینی دارید چسب ها را بیشتر و محکم تر بزنید . در هنگام حمل کاملا مطمن شوید که جعبه خود را محکم بسته بندی کردید و احتمال اینکه هرگونه حرکتی کند را کاهش دهید.

حالا با خیال راحت و به همراه همکاران فعال و حرفه ای باربری بهار راهی خانه جدید شوید . بهار با سابقه درخشان را در باربری تهرانپارس و باربری نارمک  و در تمامی مناطق تهران بیابید.

 

کلهر بازدید : 80 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

برای انتخاب مسیر مختص خودتان، لازم است استعدادهای خود را بشناسید و از علاقه هایتان اطلاع داشته باشید. و سپس مسیر موردنظر خود را انتخاب کنید. اما هر مسیری را که بخواهید انتخاب کنید آموزش طراحی لباس را باید بیاموزید. حال پیشنهاد ما، دوره های آموزش طراحی لباس در آکادمی مد و لباس مهسا زارع می باشد. در این آکادمی می آموزید که چگونه ایده های ذهنی خود را از ذهن تا ارائه و تولید انبوه هدایت کنید و به یک طراح لباس خلاق تبدیل شوید.

طراحی لباس این روزها بسیار مورد توجه افراد و علاقمندان به صنعت مد قرار گرفته است و هر روزه بر تعداد این افراد افزوده می شود. صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت بوده و بر پیچیدگی های آن افزوده شده است. بنابراین آموزش طراحی لباس با اصول و با توجه به تغییرات صنعت مد بیشتر از قبل در جامعه احساس می شود.

طراحی لباس در گذشته فقط بر روی کاغذ ترسیم می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و وجود نرم افزارهای کامپیوتری، این طراحی ها نیز با ابزارهای کامپیوتری انجام می شوند. البته هنوز هم طراحانی هستند که مستقیم ایده های خود را بدون ترسیم، روی پارچه پیاده سازی کرده و به لباس دلخواه خود می رسند.

زمان نیز در رشته طراحی لباس اهمیت ویژه ای دارد. زیرا طراح با توجه به زمان که چه فصلی است، اقدام به ارائه ایده و طرح می کند. طراح لباس باید در هر فصلی متناسب با آن فصل لباس طراحی کند و لازم به ذکر است که در نظر گرفتن سلیقه مردم نیز از وظایف طراح لباس محسوب می شود.

کلهر بازدید : 68 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

مراحل و اقداماتی که باید برای ترخیص یک کالا از گمرک انجام شود، به طور کلی در همه گمرک ها یکسان می باشد.  سابقه کاری فرد یا شرکتی که سالها در این زمینه فعالیت نموده است و با پیچیدگی های ترخیص انواع کالا آشنایی دارد، کلید موفقیت شما در خارج کردن کالا از گمرک در زمان مناسب است. . ترخیص کالا در اسرع وقت از این لحاظ حائز اهمیت است که بازرگانان و شرکت های تجاری می بایست برای جلوگیری از ضرر و زیان و رسیدن به سوددهی ، امور گمرکی و ترخیص کالاهای مدنظر خود را باید در اسرع وقت انجام دهند؛ بنابراین برای ترخیص کالا در اسرع وقت  نیاز به شرکت بازرگانی و ترخیص کاری دقیق ، خبره ، فعال و امانتدار دارند که روند خدمات و تشریفات گمرکی آنها را پیگیری کند.  

 

هر کالایی برای اینکه از گمرک ترخیص شود، باید در سامانه ترخیص کالا ثبت و مدیریت شود. ارائه اظهارنامه گمرکی و کلیه اطلاعات مربوط به کالا برای ترخیص آن لازم و ضروری استبرای اینکه کالای خود را از گمرک ترخیص کنید لازم است با توجه به نوع کالایی که در گمرک دارید مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ کنیدیکی از فعالیت هایی که امروزه در ترخیص کالا از گمرک رواج یافته است، ترخیص شیرآلات صنعتی می باشد. همچنین فن و هواکش های صنعتی به دلیل کاربرد و مصرف زیاد در همه صنایع ، در لیست کالاهای وارداتی جایگاه نسبتا خوبی به خود اختصاص داده اند و انگیزه زیادی برای وارد کنندگان و تجار برای  ترخیص فن صنعتی از گمرک  ایجاد شده استمعمولا فرآیند ترخیص شدن کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.  اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید و خودتان قصد دارید ترخیص کالا از گمرک را پیگیری کنید این کار در نهایت منجر به اتلاف غير ضروري وقت و پول شما می شود. برای هرچه بهتر شدن انجام کارها میتوانید از یک شرکت واردات و صادرات کمک بگیریدشرکت پیشرو ساعی پارسه از جمله این شرکت هاست که با سالها تجربه در ترخیص کالا از گمرک بازرگان و سایر گمرک ها در خدمت تجار و بازرگانان گرامی می باشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,548
  • بازدید کلی : 3,579