loading...
ناوک
کلهر بازدید : 20 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

خدمات بار هوایی چیست ؟

خدمات بار هوایی در واقع خدماتی است که شرکت های هواپیمایی برای جابه جایی لوازم و بار مشتریان خود ، بین دو نقطه ، انجام می دهند .این خدمات میتواند به صورت داخلی و بین المللی انجام گیرد.

حمل ونقل تجاری کالا کارگو و حمل ونقل مسافری را فریت بار گویند.

فریت بار چیست ؟

فریت بار بخشی از خدمات بار هوایی است. گاها برخی افراد که قصد سفر یااقامت به    کشوری را دارند،تصمیم دارند تا وسیله ای را همراه خود به کشور مقصد ببرند؛

       باتوجه به محدودیت اضافه باری که برای هر مسافر وجوددارد،آنها

       میتواند سایر بارهای خود را به صورت فریت بار ارسال کنند. 

مزایای فریت بار چیست ؟

مزایای فریت بار خدمات بار هوایی عبارت است از :

    ارسال بار بدون حضور مسافر

    صرفه جویی در هزینه های مهاجرت

    قابلیت ارسال به کشورهای مختلف

    کاهش خطر آسیب پذیری لوازم در حمل بار هوایی

 مراحل ارسال فریت بار

1.    مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی 10روز قبل از حرکت و گرفتن

اجازه ورود بار به محوطه فریت از مسئول فریت

2.    بردن بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته سبز گمرکی

3.    مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بارهوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار

4.    مراجعه به دایره فریت جهت چسباندن تگ بار بر روی کالا و اتمام کار 

      نکات ارسال فریت بار

1.    پذیرش بار از ساعت8صبح تا 1ونیم بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه در فرودگاه امام خمینی انجام میگیرد.

2.    مسافر الزاما نباید از همان شرکت هواپیمایی که خود قصد سفر با آن را دارند برای ارسال فریت بار خود استفاده کنند.

3.    حضور مسافر برای ارسال فریت بار الزامی میباشد؛در صورت عدم حضور مسافر یکی از اقوام درجه اول او با همراه داشتن مدارک شناسایی مسافر،تصویر بلیط و پاسپورت او نسبت به ارسال فریت بار اقدام کند.

4.    برای زدن بارنامه حتما از شرکتهای دارای مجوز که مکان آنها در فرودگاه مشخص شده است استفاده کنید و از دادن پته سبز گمرکی به افرادغیرمسئول جدا خودداری کنید.

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

اصطلاحا ارسال کالا در ایران به فریت کردن بارشناخته شده است . فریت بار از طریق گمرکات مستقر در فرودگاهها انجام می شود. با توجه به تجاربی که بسیاری از مهاجران در انتقال کالاها و اثاثیه خود دارند، اصولا روش فریت بار به دلیل هزینه مناسب، سرعت بیشتر، ضریب امنیت بالا و سالم به مقصد رسیدن بار محبوب تر و با استقبال بسیاری مواجه شده است. فریت بار به استرالیا، کانادا، آمریکا و... صورت می گیرد.

 اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید برای فریت بار به استرالیا  باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه بسیاری از مهاجران دلیل انتقال وسایل خود را گران  و نایاب بودن آن در کشوری که می خواهند درآن ساکن شوند، عنوان می کنند. اما اکثر آنها اطلاعات غلطی در این باره دارند.

بنابراین لازم است درخصوص قیمت لوازم در کشور مقصد اطلاعات دقیقی داشته باشند تا دیگر لازم نباشد لوازم غیرضروری را با خود حمل کنند. در همین حال باید سعی کنید لوازم خود را به دو بخش ضروری و غیر ضرروی تقسیم بندی کنید چرا که اگر وسایل غیر کاربردی را با خود به مقصد ببرید، ممکن است به دلیل محدودیت های گوناگون در کشور مقصد نتوانید آنها را نگهداری کنید.

در فریت بار به آمریکا اگر وسایل شما شکستنی و یا آسیب پذیر باشند مثل انواع مجسمه، لوازم زینتی، وسایل آشپزخانه و… باید این نکته را مد نظر قرار دهید که نوع بسته بندی این وسایل در فریت بار بسیار مهم است و باید تخصصی و مناسب باشد. بسیاری از مسافران به دلیل بسته بندی های نامناسب و تحت فشار قرار گرفتن وسایل آنها در زمان  فریت بار با تجربه تلخ از بین رفتن وسایل خود آشنا هستند که هم موجب اتلاف هزینه بار می شود و هم در نهایت کالایی غیرقابل استفاده و آسیب دیده را تحویل می گیرند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 22 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

امروزه شرکت های خدماتی هوایی مشکل حمل بارسنگین را حل کرده اند و با ارسال تخصصی، ‌ایمن و سریع لوازم منزل و خرده بار و سایر وسایلی که بسیاری بنا به دلایل مختلف از جمله ارزش آن، خاطره انگیزه بودن  و یا گران و نایاب بودن تمایل دارند به همراه داشته باشند، این دغدغه مهاجران را برطرف کرده اند. به این ترتیب به طور مثال اگرقصد سفربه آمریکا را داشته باشید از فریت بار به آمریکا استفاده می کنید.

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را  دارند مایلند تا برخی لوازم منزل خود را به کشوری که قرار است زندگی جدیدی را درآن آغاز کنند، انتقال دهند. در سال های دور به دلیل محدودیت خدمات فریت بار و گران بودن آن اکثر مهاجران مجبور بودند تا از بسیاری از لوازم خود دل بکنند و قید آن ها را بزنند چرا که شرایط ارسال برای‌ آنها به صرفه نبود. اما در حال حاضر فریت بار به آمریکا مشکلات سابق را ندارد.

عمدتا مهاجرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند به غیر از چمدان های خود اضافه بار دارند. به دلیل محدودیت وزنی وسایلی که افراد می توانند در فرودگاه و توسط هواپیما به همراه داشته باشند، بسیاری مجبورند از به همراه آوردن آنها صرف نظر کنند.  

اما به دلیل هزینه صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به استرالیا و دیگر کشورها که بسیار پایین تر از هزینه گزافی است که مسافرین هوایی باید در قسمت پذیرش بار به عنوان جریمه اضافه بار به هواپیمایی پرداخت نمایند، این مشکل دیگر حل شده است و مسافران دیگر لازم نیست برای همیشه از لوازم دلخواه و مورد علاقه خود دل بکنند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 26 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

در هنگام اسباب کشی باربری صادقیه  وخدمات بسته بندی آن کمکتان می آیند و با در اختیار گذاشتن نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی وسایل منزل شما، کلیه کارهای بسته بندی وسایل منزلتان را برای جابه جایی انجام می دهند.

بسته بندی وسایل منزل توسط باربری صادقیه با توجه به استانداردهای لازم برای هر نوع جا به جایی انجام می شود. این استانداردها با توجه به مسافت ، حجم و جنس وسایل منزل شما تعیین می شود. به طور مثال اگر بخواهید وسایل منزل خود را به راه دور و یا خارج از کشور ارسال کنید بسته بندی آنها بسیار متفاوت تر از بسته بندی وسایل منزل شما برای جا به جایی بین دو محله یا بین دو شهر است.

در باربری پونکبا توجه به اینکه سالها در این زمینه فعالیت دارند و به صورت روزانه این کار را تکرار می کنند علاوه بر داشتن تجربه کافی برای بسته بندی بهتر تجهیزات شما، از تخصص لازم برای انجام هر چه بهتر این خدمات برخوردار هستند. آنها می دانند که در مسافت و راه چه اتفاق هایی در انتظار وسایل شما است به همین دلیل می دانند که چطور وسایل شما را بسته بندی کنند که کمترین آسیب به آنها وارد شود. علاوه بر اینکه آنها اصول بسته بندی بهتر وسایل منزل را می دانند ، می توانند بسته بندی وسایل منزل را به گونه ای انجام دهند که سردرگمی و بلاتکلیفی شما هنگام چیدمان در منزل جدید کاهش یابد. آنها با استفاده از برچسب های مناسب و تهیه چک لیست ها بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از مواردی که تقریبا همیشه و برای عموم افراد در طول پروسه اسباب کشی ایجاد مشکل و ناراحتی می کند موضوع کمردرد های موضعی و یا اسپاسم های عضلانی می باشد. این مشکلات اغلب بعد از اسباب کشی یا هنگام انجام امور مربوط به آن اتفاق می افتد و معمولاً افراد به دلایل مختلفی که در پائین به آن اشاره می کنیم دچار اینگونه آسیب دیدگی ها شده و مشکلات زیادی را در طول این مدت تجربه می کنند. در صورتی که کارگران باتجربه باربری گیشا می توانند بدون مشکلی لوازم شما را جا به جا کنند.

طبق تجربیات باربری گیشا باید دقت داشت که با کارتن اسباب کشی مناسب نیز حمل و نقل و بلند کردن وسایل بسیار راحت تر میشود.البته نکته بسیارمهم و اساسی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد این است که شما حتما می بایست در طول مدت اسباب کشی زمان کافی برای استراحت خودتان در نظر بگیرید تا بدنتان زمان کافی برای ریکاوری و تامین انرژی از دست رفته را داشته باشد

 یکی از دلایل مهم آسیب دیدگی در هنگام اسباب کشی را می توان به عدم داشتن تحرک کافی افراد در طول زندگی روزمره اشاره کرد،  چرا که وقتی وارد پروسه اسباب کشی می شوید عملا درطول انجام آن ، حجم فعالیت بدنی شما افزایش پیدا می کند و این موضوع باعث فشار بر روی عظلات و قسمت های مختلف بدن شما خواهد شد و می تواند از مهمترین دلایل مشکلات فیزیکی به وجود آمده باشد که در این ایام برای شما به وجود خواهد آمد. در باربری سعادت آباد افرادی که جابه جایی ها را بر عهده دارند، تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 19 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

تجربه باربری پونک بیان می کند که یکی از مواردی که معمولا خیلی از افراد هنگام اسباب کشی دغدغه آن را دارند شیوه درست جابه جائی گل و گیاه موجود در خانه می باشد. شاید به جرات بتوان گفت که گل و گیاه تنها موجود زنده داخل یک خانه بوده که جزئی از اسباب آن به حساب می آید که البته این باور کاملا اشتباه می باشد چرا که همانطور که نحوه نگهداری و محافظت از گلهای خانگی با سایر وسایل موجود در آن متفاوت است و نیاز به ظرافت های رفتاری و انسانی دارد در رابطه با جابه جائی آن ها نیز این موضوع صدق خواهد کرد.

برای هرچه بهتر جابجایی گیاهان خود میتوانید از نیرو های متخصص باربری پونک  استفاده کنید و به این ترتیب کمترین نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

باربری غرب تهران طی تجربیاتی که داشته است می گوید که اولین نیاز گیاه آبیاری به موقع واستفاده از نور آفتاب می باشد ، پس برای اینکه در این رابطه مشکلی پیش نیاید پیشنهاد می کنیم یک روز قبل از شروع جابه جائی تان گیاهان داخل خانه را سیرآب کرده و یک محل مناسب برای قرار گرفتن تا زمان جابه جایی برای آن ها محیا سازید. 

فرض کنید شما برای پس فردا صبح تصمیم به جابه جائی کلیه وسایل داخل منزل تان را دارید ، شما می توانید قبل از شروع اسباب کشی یعنی فردا زمانی که حجم کارهای تان کمی سبک تر بود کار انتقال گلدان ها به منزل جدید را انجام دهید و آن ها را در جای مناسب و دور از دسترس و رفت و آمد کارگران و سایرین  قرار دهید و یا باید بعد از انتقال سایر اثاثیه به منزل جدید به سراغ گلدان های تان رفته و اقدام به انتقال آن ها به خانه جدید نمائید.

ادامه مطلب

 

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

در باربری سعادت آباد توجه زیادی  به بسته بندی وسایل می شود. یکی از دلایلی که بسته بندی البسه را حائز اهمیت می کند عدم کثیف شدن و یا آسیب دیدن آن ها در طول پروسه جابه جائی می باشد و برای استفاده از کارتن باید دقت داشته باشید که برای خرید کارتن اسباب کشی ، کارتنی را انتخاب کنید که محکم باشد. 

یکی از دلایل دیگری که بسته بندی را در باربری سعادت آباد حائز اهمیت می کند این است که همه ما به خوبی می دانیم امروزه با توجه به هزینه ی بالای تهیه لباس باید به درستی از آن ها نگهداری و مراقبت کنیم .

خیلی وقت ها دیده می شود که افراد در زمان اسباب کشی لباس های خود را به صورت فله ای دست گرفته و به محل جدید انتقال می دهند و بعد از چیدن وسایل و اتمام کارها تازه متوجه می شوند که فلان پیراهن یا فلان شلوار داخل لباسهایشان نیست وبعد از کلی گشتن آن را زیر صندلی ماشین یا گوشه پارکینگ خانه پیدا می کنند ولی افسوس که دیگر آن لباس قابل استفاده نمی باشد.

 بله زمانی که لباس ها را به صورت فله و بدون  داشتن جعبه  یا کاور خاصی جابه جا می کنید باید احتمال گم شدن ، پاره شدن ویا کثیف شدن را برای لباس های تان در نظر بگیرید .

در باربری ستارخان گفته می شود که یکی از راههای مناسب برای بسته بندی لباس ها در اسباب کشی استفاده از چمدان و ساک های موجود در خانه می باشد . شما می توانید با تا کردن درست لباس ها تعداد قابل توجهی از آن ها را داخل ساک یا چمدان های تان جا دهید ، تقریبا این بهترین و ایده آل ترین راه برای بسته بندی لباس در اسباب کشی می باشد و می تواند لباس هایتان را از هر گونه آسیب دیدن و کثیف شدن در امان نگهدارد .

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

ضخامت سنجی التراسونیک جزو مهمترین آزمون های غیر مخرب به شمار می آید، هدف ما در این روش اندازه گیری ضخامت یک قطعه یا جداره بدون تخریب آن است.

 هر دستگاه ضخامت سنج دارای یک پراب یا ترانسدیوسر است، پراب اصلی ترین قسمت سیستم است و وظیفه ارسال و دریافت امواج التراسونیک را دارد.

 ضخامت سنجی به این روش دقت بالایی دارد و در اغلب موارد تنها روش جایگزین تجهیزات ضخامت سنج مکانیکی است. 

ضخامت سنج های مکانیکی فقط درلبه ها کارایی داشته و بسته به نوع ابزار، فک های مختلفی دارند. از ضخامت سنج های مکانیکی می توان در کالیبراسیون دستگاه ضخامت سنج التراسونیک به روش ضخامت سنجی معلوم استفاده نمود.

  ضخامت سنج با ارسال پالس الکتریکی به کریستال داخل پراب آن را مرتعش کرده و موج التراسونیک ایجاد شده توسط پراب به داخل جداره قطعه منتقل می شود، این موج پس از رسیدن به انتهای قطعه و در صورت موازی بودن سطوح به شکل صحیح بازتاب می شود تا توسط پراب دریافت شود. دستگاه فاصله زمانی میان پالس ارسالی و دریافتی را اندازه گیری می کند. سرعت موج التراسونیک در داخل هر ماده این دو پارامتر می توان ضخامت جداره قطعه را محاسبه کرد.

در ضخامت سنجی هدف صرفاً اندازه گیری ضخامت و آگاهی از میزان کاهش آن است.

موج التراسونیک یک موج مکانیکی است و برای انتشار به یک محیط مادی (سیال یا جامد ) نیاز دارد. این موج در خلأ منتشر نمی شود. ماهیت این موج مانند صوت است، با این تفاوت که فرکانس آن بیشتر از صوت می باشد. صوت به موج مکانیکی با گستره فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز گفته می شود. این گستره ای است که بشر با قوه شنوایی آن را دریافت می کند .

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 23 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

رطوبت ساز التراسونیک

رطوبت ساز التراسونیک تولیدی  شرکت مه آوران  با عرضه  انواع مدل ، توان  و ظرفیت های متفاوت که مورد استفاده در صنایع  و بخشهای کشاورزی ، با کاربردهای زیادی در خانه ها و مکانهای تجاری، اداری و صنعتی ، سعی در ارائه خدمت به هموطنان عزیزی را دارد

رطوبت ساز های التراسونیک مه آوران بسیار ساده نصب و قابل استفاده می باشند . از ویژگیهای  دیگر رطوبت ساز التراسونیک مه آوران مصرف مقدار کم آب و برق  ولی با قدرت کافی و راندمان بالا قادر به تولید بخار و رطوبت هستند.

نوع سوم رطوبت ساز اولتراسونيك صنعتی ساخت شرکت مه اوران است که در عصر مدرن صنعتی در سال 1370 شمسی توسط یک مبتکر ایرانی ابداع و پایه گذاری شد و بعداز چندسال تحقیق و آزمایش تولید و به بازار ایران و چهان راه پیدا کرد (Ultrasonic Humidifier):

دستگاه های رطوبت ساز اولترا سونیک داراي يك ديافراگم فلزي ميباشند كه با فركانس فراصوت ویا اولترا سونیک مرتعش شده و آب را بصورت مه با ذرات بسیار کوچک به فضا پراكنده ميكنند. ذرات آب بسیار ریز در حد 2تا3 میکرون است به همین جهت به راحتی پخش میشوند قطره ایجاد نمیکنند به خنک کردن و کم کردن گرد و غبارمحیط کمک زیادی میکنند . خطر برق گرفتگی درشان خیلی کم است . مصرف انرژیشان ناچیز و بسیار کم صدا هستند. و درهمه جا و در همه فصول قابل استفاده اند و همانطور که قبلا گفته شد میتوان ازآنهادر محيط هاي مسكوني، تجاري، كشاورزي و صنعتي استفاده كرده و محيط اطراف خود را به محيطی آرامبخش ومتفاوت و دلپذير تبديل نمائید.

کلهر بازدید : 22 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

درب اتوماتیک شیشه ای امروزه  بدلیل ظاهر زیبا و عملکرد ساده ومهمتر ا ز دیگر عوامل قیمت نسبتا کمتری دارد بسیار مورد استقبال سازندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. در هر صورت قبل از تهیه و خرید درب اتوماتیک شیشه ای می بایست براساس نیاز و کاملا کارشناسی شده انتخاب شوند.

 

شما بعنوان مالک و یا مسئول پروژه و یا شرکت سازنده  اگر بدنبال  انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای مناسب با پروژه هستید و یا بدنبال تعویض و به روز سانی درب ورودی مکان خود هستیب حتما وبه این جند تا توصیه آلوم فرم در نظر بگیرید تا احتمال انتخاب نادرست را کم کنید.

برای انتخاب نوع درب وباید سه فاکتور مهم : فرم ورودی ، اندازه ورودی و میزان استفاده و تردد در ورودی مکان را در نظر بگیریم

1-      شکل و ساختار ورودی مکان  یکی از مهمترین فاکتور انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای است . بطور مثال اگر پشت درب ورودی ساختمان فضای بزرگی دارید می توانیم از درب های منحنی شکل و یا درب گردان که ظاهری زیبا و شکیل تر دارند استفاده کنیم.

2-      دومین فاکتور برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای اندازه ورودی ساختمان است چون قسمت ثابت درب تقربیا نصف فضای ورودی را اشغال می کند و به همین دلیل باید نوع درب با مقدار فضای وروددی همخوانی داشته باشد .

3-      میزان رفت و آمد و تردد در مکان عامل تعیین کننده ای برای انتخاب موتور درب اتومایک شیشه ای است . هر چفدر میزان رفت و آمد بیشتر باشد قدرت موتور انتخابی هم باید بیشتر باشد و از موتور های پر قدرت استفاده شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 1,587
  • بازدید کلی : 3,618