loading...
ناوک
کلهر بازدید : 44 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

پروفیل به معنای ثابت بودن مقطع در طول مشخصی می باشد، شامل انواع مختلفی است که مهم ترین آن پروفیل آلومینیوم است. پروفیل آلومنیوم به دلیل سبک بودن و عدم زنگ زدگی جایگزین مناسبی برای آهن می باشد. برای تولید پروفیل آلومینیوم , مواد اولیه که آن را بیلت آلومینیوم می نامیم تحت فشار بسیار بالا و با درجه حرارت  مناسب قرار می دهند و بعد آن را از میان قالب های مخصوص حرکت داده و بدین ترتیب ماده اولیه شکل می گیرد و به اشکال مورد نظر تبدیل می شود و همچنین به دلیل اعمال فرآیند حرارتی  و فشار بالا روی فلز آلومینیوم, ماده اولیه کاملا تغییر شکل پیدا میکند و در نهایت پروفیل آلومینیوم تولید میشود.

کیفیت بیلت روی کیفیت پروفیل تاثیر می گذارد از این رو بر قیمت پروفیل آلومینیوم تاثیرگذار است. تولید کننده پروفیل آلومینیوم براساس نوع بیلتی که استفاده می کند و شیوه تولید و هزینه های مصرفی دیگر، روی محصول نهایی قیمت گذاری می کند.

ادامه مطلب در:

http://alumform.ir/su-043o0d4423x

کلهر بازدید : 49 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

برای همه ما پیش آمده است که وقتی به خرید می رویم و دستانمان پر از بسته های مختلف است، هنگام خروج با درهای بسته مواجه می شویم و توانایی باز کردن آنها را با دستان پر نداریم، در چنین شرایطی مواجه شدن با درب های اتوماتیک شیشه ای حس خوشایندی را در ما به وجود می آورد. اگر دربها اتوماتیک نباشند شاید برای خرید بعدی آن فروشگاه را انتخاب نکنیم، پس برای جلب رضایت مشتری درب های اتوماتیک شیشه ای تاثیر چشمگیری دارند. شاید شما به عنوان صاحب فروشگاه تا کنون به اهمیت این موضوع فکر نکرده باشید! این روزها مخصوصا با وجود ویروس خطرناک کووید 19 و بیماری کرونا اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک دوچندان شده است.

تعداد باز و بسته شدن درب در یک روز و مقدار عبور و مرور از عوامل بسیار مهم در انتخاب می باشد.  امروزه کمتر از درهای سنتی قدیمی در مراکز خرید و فروشگاهی استفاده می‌شود و درهای اتوماتیک شیشه‌ای به خوبی این کمبود را در زندگی روزمره ما برطرف کرده‌اند. اگر شما محل کار پر رفت و آمدی دارید ما به شما درب اتوماتیک شیشه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم؛ چون ضمن جلب رضایت مشتریان خود، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنید چرا که دیگر درهای ورودی در فصول گرم و سرد بی جهت باز نخواهند بود و از طرفی نور طبیعی در طول روز فضای شما را در بر خواهد گرفت و عابرین هم دید بهتری به داخل فروشگاه و محل کسب و کار شما خواهند داشت.

 هم اکنون که به اهمیت این موضوع پی بردید بهتر است با مشاوران آلوم فرم مشورت کرده و از پروژه های اجرایی این شرکت در وب سایت آلوم فرم به آدرس alumform.com دیدن کنید. شرکت آلوم فرم همچنین در زمینه تولید پروفیل درب اتوماتیک نیز اقدام به ارائه خدمات کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر : http://alumform.ir/su-k3y22g5s1vh

 

کلهر بازدید : 46 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی که انسان در آن عضو می شود و رشد می کند، خانواده است. با بروز هر مشکلی برای هر یک از اعضای خانواده، تمام اعضا درگیر می شوند و این مشکل می تواند روی بقیه اعضا تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم بگذارد. صمیمیت و نوع ارتباطی که بین اعضای خانواده وجود دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو اعضای یک خانواده در روند شکل گیری این ارتباطات کوشا باشند. 

ما همواره برای بهبود روابط در حال تلاش بوده ایم و همواره با این چالش دست به گریبان بوده و هستیم. حال چه این روابط خانوادگی باشد یا تحکیم دوستی و یا روابط دیگر در جامعه ، در کل هدف بهبود این روابط است. در هر صورت در هر برهه ای از مان که باشیم داشتن اطلاعاتی در مورد راهکارهای بهبود روابط می تواند به داشتن یه زندگی سالم تر و شادتر به ما کمک کند. برای کسب این اطلاعات بهترین مرجع برای همه ما کتاب است. کتاب های روانشناسی به جنبه های مختلف بهبود روابط بین انسان ها و در ابعاد مختلف پرداخته اند و در این زمینه نیز کتاب الکترونیکی روانشناسی زیادی گرد آمده است که برای شاغلین و افراد پرمشغله گزینه مناسبی هستند. همچنین خرید آنلاین کتاب روانشناسی نیز بسیاری از مشکلات افراد برای تهیه کتاب را حل کرده است و دیگر بهانه ای در باب تهیه کتاب وجود ندارد.

وقتی والدین کودکان خود را تربیت می کنند، به آنها می آموزند که چگونه رفتار کنند، در موقعیت های مختلف چگونه برخورد کنند، به آنها شکل رفتاری می دهند و از همان سنین کم اعتماد به نفس و عزت نفس  را می آموزند و این امر موفقیت آنها در آینده را رقم می زند.والدین نیز برای افزایش اعتماد به نفس کودک خود می توانند کتاب های روانشناسی کودک در زمینه های مختلف را با خرید آنلاین کتاب روانشناسی کودک تهیه کنند و از همان سنین پایین برای تقویت اعتماد به نفس کودکان تلاش کنند.

جهت خرید آنلاین کتاب روانشناسی می توانید از ویترین نشر چیکادی دیدن کنید.

کلهر بازدید : 48 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار غرب تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار سعادت آباد  شریف بار تماس بگیرید.

اتوبار مرکز تهران نیز از خدمات دیگر شریف بار است که در این قسمت از پایتخت به کمک ساکنین مرکز تهران میشتابد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب به لوازم در جابجایی و رقم زدن خاطره ای خوش با آنها همراه شود.

اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار غرب همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

کلهر بازدید : 44 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛

برای یک اسباب کشی آسان بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا دچار سردرگمی نشوید. اولین نکته در مورد بسته بندی وسایل برای اسباب کشی تمرکز است. با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و آنها را در ۴ گروه دسته‌بندی کنید:

  • نگه‌داشتنی‌ها
  • دور ریختنی‌ها
  • فروختنی‌ها
  • برای انباری

اگر تمام وسایلتان را دوست دارید و نمی‌دانید کدام را نگه دارید، به اندازه خانه جدیدتان فکر کنید. آیا کاناپه قدیمی قرمز رنگ شما در خانه جدید جا می‌شود؟ اصلا این کاناپه گنده مناسب دکوراسیون جدید شما هست؟ اگر چیزی دارید که در ۲سال گذشته استفاده نکرده‌اید، آن را ببخشید چون باز هم از آن استفاده نمی‌کنید.

روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین و بهترین اتوبار باید وقت بسیاری را برای جستجو صرف کنید و این در حالی است که در اسباب کشی آنلاین با این مشکلات روبرو نخواهید بود و تنها با زدن یک دکمه می‌توانید نزدیکترین کامیون حمل بار به خودتان را پیدا و رزرو کنید. شریف بار از جمله برترین اتوبار شرق تهران از این قابلیت برخوردار است و شما به راحتی می توانید تمامی امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان منزل جدید را  به اتوبار شرق بسپارید.

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!

اتوبار تهرانپارس از خدمات دیگر شریف بار است که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زند.

کلهر بازدید : 46 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متعهد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. اتوبار شمال تهران نیز شما را از این دغدغه رها کرده و با خدمات بسته بندی و سایر خدمات بی نظیر خود از ابتدا تا انتهای کار در کنار شماست. 

اتوبار نیاوران و نیز  اتوبار پاسداران از خدمات دیگر شریف بار در مناطق شمالی تهران هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شمال تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار تهران ، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در این مناطق سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار نیاوران شریف بار تماس بگیرید.

 

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد.اسباب کشی منزل یکی از آن کارهایی است که واقعاً زندگی شما را تغییر می دهد.، پس بهتر است این تغییر را با برتربن اتوبار پاسداران همراه شوید و خاطره ای لذتبخش برای خود بسازید.

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ 

 

کلهر بازدید : 50 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

 باربری پاسداران و باربری شمیرانات 

بعد از اسباب کشی و بسته بندی های خسته کننده ی آن می رسیم به مراحل  بعد از جابجایی . که گویی کارمون سخت تر از بستن جعبه ها است. اما خب بعد ازچیدمان منزل جدید همه خستگی های ناشی از  قبل و بعد جابجایی فراموش میشه . در مرحله ی اول که خونه پر از کارتن های مختلفه باید چیکارکرد؟ اصلا نگران این نباشید که چه جوری این همه کارتن را باید جابجا کنم .

 باید همین جا بگم که اصلی ترین کار، میتونه این باشه که اول سیستم سرمایشی و گرمایشی خونه رو راه بیندازید . چون موقع کار ممکنه در تابستان از گرما عرق بریزید و در زمستان هم از سرما بلرزید . پس پاشید همین الان دست بکار شوید. مورد بعدی که خیلی میتونه به شما کمک کنه اینه که لوازم برقی و گازی منزل رو هم راه بیندازید. یکی از چیز هایی ک میتونه خستگی کار رو از تنتون دربیاره در استراحت های کوتاهتون نوشیدن چای یا قهوه است .

برای اینکه موقع جابجایی جعبه ها دچار سردرگمی نشوید . ما به شما توصیه میکنیم که برای جلوگیری از آشفتگی بسیار برچسب هایی که بر روی کارتن ها چسبانده بودید را دسته بندی کنید  و جعبه های متعلق به هر اتاق  را در آن فضا قرا دهید تا جاهای آن ها مشخص و سر جای خود قرار گیرد.

برای جلوگیری از آشفتگی همه کار تن ها را با هم باز نکنید .تا زمانی که محل یک سیله به طور کامل مشخص نبود . کارتن آن قسمت را باز نکنید  تا باعث شلوغی بیش از حد نشود .

اگر جابجایی لوازم خانه خودتون رو به باربری بهار که مطمئن ترین باربری در مناطق تهران است ،بسپارید با خیال راحت اسباب کشی کنید چون بهار مطمئن ترین باربری موجود در مناطق مختلف از جمله  باربری پاسداران و باربری شمیرانات و ... است.

پس با خیال راحت تمامی کارهای اسباب کشی رو به بهار بسپارید. در ضمن باربری بهار چیدمان منزل و با مسئولیت محدود براتون انجام میده!

کلهر بازدید : 48 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

تا بحال در رابطه با کلمه پکیجینگ Packaging  یا بسته بندی مرسولات  چیزی شنیده اید؟  در اصل این کاریکی از کارهای حساس در حمل و نقل به حساب می آید. در واقع هدف از بسته بندی محصول در درجه اول ، جلوگیری از هر نوع آسیب به محصول داخل بسته است .  بسته بندی مرسولات و همچنین چگونگی محافظت از آن راه های بسیار متعددی دارد که با هم آن را بررسی میکنیم.

باربری بهار مطمئن ترین باربری در  تمام مناطق از جمله در شرق باربری تهرانپارس و باربری نارمک آماده همکاری با شما عزیزان می باشد . جهت مشاوره با شماره هایی که در سایت بهار موجود است تماس حاصل فرمایید.

معمولا برای ارسال محصولات و بسته بندی آن ها ما باید از قواعد خاصی استفاده کنیم . در واقع قانون خاص و پیچیده ای وجود ندارد لذا شما در حین کار حتما به آن برخواهید خورد. زیرا بسته بندی و ارسال بار چه داخل شهر و چه ارسال چند شهر دورتر طریقه ارسال خاص خود را دارد .

ما باید به قوانین حمل و نقل احترام بگذاریم و آن را خوب درک کنیم.  در زمان بسته بندی باید به این نکته توجه کنیم که چه چیز را بسته بندی و ارسال می کنید . در این صورت بروز هر گونه مشکلات به طبع کاهش می یابد . همچینین با وجود اینکه میدانیم چه چیزی را میخواهیم ارسال کنیم آن را محکم بسته کنیم . در بسته بندی این موضوع خیلی حائز اهمیت است که ما جعبه و کارتن مورد نظر خود را محکم بسته بندی کنیم تا در حین جابجاییی شل نشود. برای محکم تر شدن بسته بندی کف جعبه را با نوار بسته بندی کاملا محکم کنید. اگرداخل جعبه شی سنگینی دارید چسب ها را بیشتر و محکم تر بزنید . در هنگام حمل کاملا مطمن شوید که جعبه خود را محکم بسته بندی کردید و احتمال اینکه هرگونه حرکتی کند را کاهش دهید.

حالا با خیال راحت و به همراه همکاران فعال و حرفه ای باربری بهار راهی خانه جدید شوید . بهار با سابقه درخشان را در باربری تهرانپارس و باربری نارمک  و در تمامی مناطق تهران بیابید.

 

کلهر بازدید : 80 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

برای انتخاب مسیر مختص خودتان، لازم است استعدادهای خود را بشناسید و از علاقه هایتان اطلاع داشته باشید. و سپس مسیر موردنظر خود را انتخاب کنید. اما هر مسیری را که بخواهید انتخاب کنید آموزش طراحی لباس را باید بیاموزید. حال پیشنهاد ما، دوره های آموزش طراحی لباس در آکادمی مد و لباس مهسا زارع می باشد. در این آکادمی می آموزید که چگونه ایده های ذهنی خود را از ذهن تا ارائه و تولید انبوه هدایت کنید و به یک طراح لباس خلاق تبدیل شوید.

طراحی لباس این روزها بسیار مورد توجه افراد و علاقمندان به صنعت مد قرار گرفته است و هر روزه بر تعداد این افراد افزوده می شود. صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت بوده و بر پیچیدگی های آن افزوده شده است. بنابراین آموزش طراحی لباس با اصول و با توجه به تغییرات صنعت مد بیشتر از قبل در جامعه احساس می شود.

طراحی لباس در گذشته فقط بر روی کاغذ ترسیم می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و وجود نرم افزارهای کامپیوتری، این طراحی ها نیز با ابزارهای کامپیوتری انجام می شوند. البته هنوز هم طراحانی هستند که مستقیم ایده های خود را بدون ترسیم، روی پارچه پیاده سازی کرده و به لباس دلخواه خود می رسند.

زمان نیز در رشته طراحی لباس اهمیت ویژه ای دارد. زیرا طراح با توجه به زمان که چه فصلی است، اقدام به ارائه ایده و طرح می کند. طراح لباس باید در هر فصلی متناسب با آن فصل لباس طراحی کند و لازم به ذکر است که در نظر گرفتن سلیقه مردم نیز از وظایف طراح لباس محسوب می شود.

کلهر بازدید : 68 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

مراحل و اقداماتی که باید برای ترخیص یک کالا از گمرک انجام شود، به طور کلی در همه گمرک ها یکسان می باشد.  سابقه کاری فرد یا شرکتی که سالها در این زمینه فعالیت نموده است و با پیچیدگی های ترخیص انواع کالا آشنایی دارد، کلید موفقیت شما در خارج کردن کالا از گمرک در زمان مناسب است. . ترخیص کالا در اسرع وقت از این لحاظ حائز اهمیت است که بازرگانان و شرکت های تجاری می بایست برای جلوگیری از ضرر و زیان و رسیدن به سوددهی ، امور گمرکی و ترخیص کالاهای مدنظر خود را باید در اسرع وقت انجام دهند؛ بنابراین برای ترخیص کالا در اسرع وقت  نیاز به شرکت بازرگانی و ترخیص کاری دقیق ، خبره ، فعال و امانتدار دارند که روند خدمات و تشریفات گمرکی آنها را پیگیری کند.  

 

هر کالایی برای اینکه از گمرک ترخیص شود، باید در سامانه ترخیص کالا ثبت و مدیریت شود. ارائه اظهارنامه گمرکی و کلیه اطلاعات مربوط به کالا برای ترخیص آن لازم و ضروری استبرای اینکه کالای خود را از گمرک ترخیص کنید لازم است با توجه به نوع کالایی که در گمرک دارید مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ کنیدیکی از فعالیت هایی که امروزه در ترخیص کالا از گمرک رواج یافته است، ترخیص شیرآلات صنعتی می باشد. همچنین فن و هواکش های صنعتی به دلیل کاربرد و مصرف زیاد در همه صنایع ، در لیست کالاهای وارداتی جایگاه نسبتا خوبی به خود اختصاص داده اند و انگیزه زیادی برای وارد کنندگان و تجار برای  ترخیص فن صنعتی از گمرک  ایجاد شده استمعمولا فرآیند ترخیص شدن کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.  اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید و خودتان قصد دارید ترخیص کالا از گمرک را پیگیری کنید این کار در نهایت منجر به اتلاف غير ضروري وقت و پول شما می شود. برای هرچه بهتر شدن انجام کارها میتوانید از یک شرکت واردات و صادرات کمک بگیریدشرکت پیشرو ساعی پارسه از جمله این شرکت هاست که با سالها تجربه در ترخیص کالا از گمرک بازرگان و سایر گمرک ها در خدمت تجار و بازرگانان گرامی می باشد.

کلهر بازدید : 82 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

اولین و مهم ترین اقدام در اسباب کشی، انتخاب موسسه حمل بار مناسب دارای خدمات اسباب کشی می باشد. درزمانی که تصمیم به جابه جایی به منزل جدید را دارید باید قبل از هر چیزی به بهترین سرویس حمل اثاثیه منزل  که خوب و مطمئن باشد فکر کنید. همیشه اسباب کشی یکی از دغدغه های زندگی شهری بوده است. اگر تجربه اسباب کشی را داشتید حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود. اتوبار نارمک در منطقه شرق از جمله مناطق تحت پوشش فدک بار می باشد که کلیه خدمات اسباب کشی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

اسباب کشی در دوره جدید برای برخی افراد بخصوص جوان تر ها از سخت ترین و طاقت فرسا ترین کارها محسوب می شود. چون درواقع این کار نیاز به تجربه ی زیادی داره که جوانان این دوره تجربه کافی رو ندارند. از این رو نیاز به راهنمایی هایی دارند که اتوبار نارمک که از مناطق تحت پوشش باربری فدک بار است ، کاملا راهنمای آنها می باشد. جهت هرگونه مشاوره می توانید به صورت شبانه روزی با مشاورین مجرب اتوبار نارمک در تماس باشید.

کلهر بازدید : 71 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

اسباب کشی اغلنگرانی هایی  ایجاد می کند از جمله نگرانی ها و دغدغه های افراد برای جابجایی نظارت بر عملکرد کارگران و پرسنل شرکت باربری می باشد که بدون آسیب رساندن به وسایل آنها را بارگیری و تخلیه نمایند. باربری و اتوبار بهار این اطمینان را به شما می دهد که تمامی پرسنل کاربلد و حرفه ای هستند و وسایل شما را بدون هیچگونه آسیبی جابجا می کنند . موسسه حمل بار بهار برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خود، اقدام به ارائه بیمه نامه رایگان نیز کرده است. از این پس با خیالی آسوده تمامی مسائل اسباب کشی خود از بسته بندی وسایل تا چیدمان محل جدید را می توانید به بهار بسپارید. بهار در مناطق مختلف تهران اقدام به ارائه سرویس دهی کرده است از جمله این مناطق عبارتند از:  باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک و ...

 

نکته مهمی که لازم است برای اسباب کشی به آن توجه کنید این است که  هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛

 

کلهر بازدید : 113 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

برای لوکس بودن دکوراسیون می توان از ظروفی با متریال کریستال و یا ترکیبی از آن ها استفاده کرد. نکته ای که باید در انتخاب ظروف مورد توجه قرار دهید، رنگ و طرح مناسب برای هر فضایی استیکی از پر طرفدار ترین ظرف های پذیرایی ، سرویس کریستال چک می باشد که با نام بوهمیا چک در بازار شهرت دارد، در مورد ظروف کریستالی باید گفت جزو ظروفی هستند که هم برای و پذیرایی کاربرد دارد و هم برای دکور و زیبایی .

برای خیلی از افرادی که برای تهیه جهیزیه، دنبال بهترین برند روز دنیا می باشند، باید گفت که اغلب این ظروف طراحی زیبا و بی‌نظیری دارند که باعث میشود ناخود آگاه نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب کنند. شاید به این دلیل باشد که کریستال واقعی حالت منشوری دارد که وقتی در کنار نور قرار می‌گیرد حالت رنگین‌کمان پیدا می‌کند و نور را به زیبایی بازتاب می دهد  ضمنا این ظرف ها شفافیت و ظرافت بالایی دارند که سبب زیبایی و چشم نوازی آن می شود.

نکته قابل توجه برای خرید این محصولات که غالبا گران تر از دیگر محصولات مشابه می باشند توجه به بودجه و هزینه ای است که باید متناسب با وضعیت رفاهی شما باشد. چرا که قیمت کریستال چک گاهی تا چند میلیون تومان نیز می رسد.

با توجه به محبوبیت این ظروف در بازار شاهد عرضه نمونه‌های متنوع با ملیت‌های گوناگون هستیم بوهمیا چک نام برندی شناخته شده در زمینه تولید کریستال های سرب دار شیک و لاکچری است که در جمهوری چک فعالیت می کند. کریستال های اصل این شرکت که معمولا با نام کریستال چک نیز شناخته می شوند به نقاط مختلف جهان صادر می شوند. ایران نیز یکی از وارد کننده های اصلی سرویس کریستال چکاست و نمایندگی معتبر این برند در داخل کشور محصولات آن را از طرق مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد.

 

 در ایران ظروف کریستال از همان بدو ورود مورد توجه قشر متوسط و متمول جامعه قرار گرفت و توانست جای خود را در بین مردم و در منازل آنان باز کند و رفته رفته محبوبیت آن افزایش یافت.توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت بالای ظروف کریستال، باید روش های مراقبت مناسب و شست وشوی صحیح آن ها را یاد بگیرید.

 

 

 

کلهر بازدید : 517 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

اکسسوری‌های لوکس منزل در دکوراسیون داخلی، عنصری مکمل، دکوری و تزیینی محسوب می‌شوند و در چشم‌ گیری و زیبا به نظر رسیدن محیط، بسیار موثر هستند.مردم دوست دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.این وسایل را از جنبه های گوناگون می توان طبقه بندی نمود. به عنوان مثال رایج ترین ظرف های مخصوص دکور و پذیرایی از لحاظ جنس در یکی از گروه های زیر قرار می گیرند:

چینی- بلور – کریستال – سرامیک – ملامین - وسایل چوبی - لوازم مسی و برنجی

کریستال به ماده ای که ذرات تشکیل دهنده آن بصورت منظم در سه جهت قرار گرفته باشند می گویند.در بین مردم شیشه سرب دار را به اسم کریستال می شناسند. سرویس پذیرایی کریستال یکی از ظروف بسیار پر کاربرد و زیبایی است که در تمام خانه ها دیده می شوند. تفاوت عمده کریستال با بلور به درصد سرب به کار رفته در آن بر می گردد. لازم به ذکر است؛ که ظرف های کریستالی به زیبایی تراش خورده؛ و بسیار ظریف می باشند. به دلیل حساس و شکننده بودن کریستال، بیشتر برای دکوراسیون به کار می روند. اما برخی از ظروف کریستالی، وسایل مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان به حساب می آیند. سرویس کریستال جدید به میزان قابل ملاحظه ای در بازار خرید و فروش می شود.

کریستال و ظروف تهیه شده از آن محصولاتی فوق العاده مرغوب و درجه یک هستند که در زمینه های گوناگون نظیر پذیرایی و مصارف دکوری و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما متاسفانه کریستال نیز همانند سایر کالاهای با ارزش و پرطرفدار زیر رادار افراد سودجو قرار گرفته است و محصولات کریستالی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند. شرکت ناخمن در سال 1834 توسط آقای Micheal Nachtmann تاسیس شده است. هدف اصلی از تاسیس این شرکت تولید ظروف لوکس و تزئینی کریستال بوده است. بنابراین اگر دوست دارید ظروفی کاملا یکپارچه و هماهنگ داشته باشید و آن ها را در مجالس و مهمانی های گوناگون به کار ببرید، ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. 

 

کلهر بازدید : 43 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

 اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متعهد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. اتوبار شمال تهران نیز شما را از این دغدغه رها کرده و با خدمات بسته بندی و سایر خدمات بی نظیر خود از ابتدا تا انتهای کار در کنار شماست. 

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود. همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ بسیاری از ما، وسایل بلا استفاده ای را نگه داری می کنیم که در زمان بسته بندی می توانیم از آن ها خداحافظی کنیم.

اتوبار نیاوران و نیز  اتوبار پاسداران از خدمات دیگر شریف بار در مناطق شمالی تهران هستند که با سرویس دهی بیست و چهار ساعته  و هزینه های مناسب بهترین خاطره از اسباب کشی را برای ساکنین این منطقه رقم می زنند.

کلهر بازدید : 66 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران به ویژه اتوبار شرق  هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار شرق تهران، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند.

پاییز و زمستان بهترین فصل اسباب کشی منزل است. بر خلاف تابستان که به دلیل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بیشتر، خانواده ها اقدام به اثاث کشی و نقل مکان به منزل جدید می کنند، نیمه دوم سال ارامش بیشتری در بازار اتوبار تهران و سایر مناطق دیده می شود. خانواده هایی که امکان اسباب کشی منزل در نیمه دوم سال را دارند می توانند با برنامه ریزی مناسب، آسان و بی دردسر اثاث کشی کنند.

اگر شما هم در شرق تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار تهرانپارس  شریف بار تماس بگیرید.

 انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم .

نکته بعدی در اسباب کشی این است که ، یک کیف بزرگ یا چمدان را از وسایل ضروری پر کنید که برای شب و فردای روز اسباب کشی نیاز دارید. موقع بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، اسناد و مدارک مهم را در یک کیف قرار دهید و آن کیف را هم با خودتان ببرید.

آخرین مرحله اسباب کشی مهم‌ترین مرحله است؛ احترام گذاشتن.

خانه قدیمی را تمیز تحویل بدهید. زمین را طی بکشید و اگر لکه‌ای باقی مانده، آن را پاک کنید. زباله‌هایتان را هم ببرید حتی اگر یک پوست شکلات کوچک است. این بهترین روش اسباب کشی است!

 

کلهر بازدید : 58 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

هماهنگی با بهترین باربری عامل اصلی در کاهش استرس های اسباب کشی است. اسباب کشی منزل اصولی دارد که با توجه به آن می توان به سادگی و بدون اتلاف وقت به منزل جدید نقل مکان کرد. انجام کلیه مراحل مربوط به امور اسباب کشی و بدست آوردن رضایت و خشنودی مشتریان کار هر کسی نیست. اما ما ادعا می کنیم که  شریف بار جزء بهترین شرکت های باربری تهران هست و با دقت و قدرت توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان برترین اتوبار غرب، خدمات خود را در زمینه های بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه به مردم عرضه کند. اگر شما هم در غرب تهران سکونت دارید و یا شرکت و یا موسسه شما در این بخش از پایتخت کشورمان قرار دارد و قصد جابجایی به محل جدیدی (چه در داخل تهران و چه در شهرستان) را دارید، در اسرع وقت با اتوبار غرب تهران شریف بار تماس بگیرید.

خدمات اتوبار سعادت آباد  و اتوبار مرکز تهران و سایر مناطق بخشی از خدمات اسباب کشی منزل است که در شریف بار انجام می شود کلیه امور اسباب کشی و خدمات آن از بسته بندی تا چیدمان محل جدید از جمله خدماتی است که در اتوبار شریف بار انجام می گیرد.

قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند با ما تماس بگیرید. خدمات نقاشی هوم سرویز از سرویس های همراه در اثاث کشی و جا به جایی است. اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

نظافت منزل و تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان یک نکته مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود. قبل از نقل مکان به خانه جدید می بایست کف اتاق ها و آشپزخانه را تمیز کنید. در این صورت نگرانی برای کثیفی وسایل به منزل جدید را نخواهید داشت

برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. 

کلهر بازدید : 20 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

مرحله مهم و اصلی دوره طراحی لباس، از کشیدن طرح اصلی لباس شروع می شود. در مورد آنچه که می خواهید ایجاد کنید دقیق فکر کنید. طرح اصلی لباس خود را مشخص کنید و آن را با جزئیات کامل نشان دهید؛ برای مثال اگر لباسی را طراحی می کنید طرح ها، چین، گره، پاپیون، قوس ها و غیره را باید طوری به الگو اضافه کنید تا یک طرح زیبا و خاص به وجود آورید. روی عناصر منحصر به فرد متمرکز شوید و جزئیات، لوازم جانبی و تزئینات مناسبی را روی الگو طراحی کنید تا بتوانید سبکی واضح و روشن را به نمایش بگذارید. اگر به ایده های تازه ای نیاز دارید و یا نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از دوره های آموزش الگو و دوخت استفاده کنید.

در نگاه بسیاری از هنرجویان و طراحان مبتدی، طراحی پارچه و لباس و اکسسوری ها کار بسیار دشواری است؛ در صورتی که این گونه نیست و شما با توجه کردن به نکات اصولی طراحی و آموزش طراحی لباس، می توانید طراحی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. اگرچه برای طراحی حرفه ای باید بارها و بارها تمرین کنید و از موانع و مشکلات بین راه خسته نشوید تا بتوانید روزی همچون طراحان حرفه ای در این زمینه بدرخشید و به هدف نهایی خود برسید. همچنین شما می توانید با گذراندن دوره طراحی لباس سریعتر به نتیجه دلخواه برسید و از دانش و تجربه افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.تکنولوژی طراحی و دوخت لباس و آموزش الگو و دوخت در مقطع متوسطه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در گرایش های مختلف، هنرجویان خاص خودش را دارد. 

وظایف طراح مد و لباس:

 تحلیل و پیش بینی علایق و سلایق آینده مردم در حوزه نوع پارچه ها، رنگ ها و اشکال

 کشیدن طرح های لباس ها، کفش ها و... به صورت دستی یا با کمک نرم افزارهای کامپیوتری

 انتخاب رنگ، پارچه، لوازم تزئینی و سبک مناسب برای هر طرح

 تهیه نمونه های اولیه

 تخمین هزینه مواد و تولید

 یافتن تامین کنندگان مواد اولیه

 نظارت بر تولید طرح ها

 ارائه نمونه ها به افراد و مراکز مرتبط مانند سرمایه گذاران، تولید کنندگان و...


کلهر بازدید : 23 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

تعریف فنی که می توان از امر صحافی داشت آن است که ابتدا برگ های نوشته شده با نخ به هم دوخته می شوند یا با لایه ای از چسب محکم روی هم قرار می گیرند و در نهایت جلدی با هدف محافظت از محصول چاپی، پشت و رو و کناره کتاب، کاتالوگ، پایان نامه یا هر محصول چاپی دیگر را می پوشاند و سپس در صورت خواست مشتری درون جعبه قرار می گیرد.در صنعت جعبه سازی معمولا جعبه هایی مقوایی برای ژورنال های ویژه تولید می شوند.

چاپ و خدمات صحافی کتاب انواع متعددی دارد که انتخاب روش و تکنیک مناسب آن به عوامل مختلفی از جمله هدف و کاربرد نهایی کتاب و بودجه‌ کارفرما بستگی دارد. از انواع صحافی می‌توان به صحافی چسب گرم، صحافی چسب سرد، ته دوخت، تا کردن، ته دوخت مفتولی، صحافی منگنه تخت، صحافی منگنه لوپ، پانچ، فنر پلاستیکی، فنر سیمی، ته بند پلاستیکی، ته بند اوراق چاپگر و غیره اشاره نمود.

تولید جعبه به عنوان یکی از شاخه های بسته بندی مورد توجه صنعت گران است و درواقع جعبه و به طور کلی بسته بندی برای محافظت از کالای تولید شده اهمیت دارد. نکاتی که در بسته بندی محصول رعایت می شود در زمینه زمینه برندینگ تاثیرگذار است. خریدار یک محصول ممکن است از ظرافت ها و جزئیات موثر در انتخاب جعبه بی اطلاع باشد اما ارتباط حسی که با بسته بندی محصول برقرار می کند در نهایت منجر به خرید محصول می شود.

مجتمع هنر آراد دارای مجهزترین دستگاه های چاپ و خدمات صحافی و پیشرو در صنعت جعبه سازی می باشد.

صحافی یکی از مهم‌ترین و اصولی ترین قسمت پس از طی کردن فرآیند چاپ می‌باشد که باید به آن توجه شود. آخرین مرحله تولید هر کاتالوگ، مجله، بولتن، بروشور و ... صحافی آن است.

صحافی کتاب و مجله هنری است که مهارت زیادی برای انجام آن لازم است. به مجموعه کارهای جمع آوری، تنظیم، اتصال و به هم بستن صفحات و برگه‌های چاپ شده و ‏قرار دادن آنها در میان جلد صحافی می‌گویند که از فرسودگی صفحات چاپ شده جلوگیری کرده و از آن ها محافظت می کند.

براساس حجم صفحات، نوع و کاربرد کاتالوگ، مجله، پروژه و .... صحافی و اتصال آن به جلد می‌تواند با استفاده از چسب، منگنه و ‏یا به شیوه سیمی کردن انجام شود که هرکدام روش خاص خود را دارد.

 

کلهر بازدید : 21 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

لوازم التحریر از جمله صنایعی‌ست، که گستره‌‌ و تنوع محصولات در آن بسیار بالاست؛ و به جز این، برندهای متفاوتی در داخل و خارج از کشور وجود دارند، که در عرصه‌ی تولید این محصولات فعالیت جدی دارند. برای فروشندگانی که حیطه‌ی کسب و کارشان لوازم التحریر است، و در صدد تامین نیازهای مشتریانشان هستند، امکان تهیه‌ی لیست کاملی از انواع مختلف محصولات نوشت‌افزاری، آن‌هم از برندهای متفاوت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد سورنا تحریر، تنوع بالای محصولات می باشد. این تنوع در محصولات باعث میشوند تا به عنوان مثال برای خرید عمده زونکن، خرید عمده کاغذ، زونکن پاپکو و خرید عمده لوازم تحریر و … حق انتخاب بالایی داشته باشید و بهترین گزینه ها را خریداری کنید.

جهت تحقق این فرآیند، خرید عمده لوازم التحریر ، یکی از مهم‌ترین روش‌ها جهت تامین و توزیع لوازم التحریر است. خرید عمده لوازم التحریر در گذشته معمولا با مراجعه به عمده ‌فروشی‌ لوازم التحریر، یا به کمک واسطه‌هایی از تولیدکنندگان صورت می‌گرفت. اما با توجه به تنوع برندها، مراجعه به تک تک تولیدکنندگان کاری بسیار دشوار و مستلزم صرف وقت و هزینه است. از این جهت استفاده از روش‌هایی مناسب‌تر جهت تسهیل فرآیند خرید عمده لوازم التحریر، به یکی از دغدغه‌های ما در مجموعه‌ی سورنا تحریرتبدیل شد.

سایت اینترنتی سورنا تحریر یکی از مهم‌ترین اهداف خود را در راستای تامین و پخش لوازم التحریر، کمک به فرآیند فروش عمده لوازم التحریر تعریف کرده است. صاحبان مغازه‌های نوشت افزاری، برای خرید ، به‌ویژه برای خرید عمده لوازم التحریر ، خرید عمده کاغذ و خرید عمده زونکن می‌توانند به سادگی از طریق مراجعه به سایت سورنا تحریر، تمام تنوع محصولات و برندها را پیش رو داشته، و با آگاهی و اطمینان به خرید عمده لوازم تحریر و نوشت افزار عمده بپردازند.

انتخاب و خرید کاغذ  مناسب برای مصارف اداری و حتی خانگی مساله مهمی است ,چرا که خرید کاغذ  بی کیفیت و نامرغوب و استفاده از آن در مدت طولانی , میتواند به دستگاه های مورد استفاده شما مانند پرینتر و یا دستگاه کپی آسیب جدی وارد کند .

کاغذ های a4 موجود در بازار در بسته های 500 عددی , روانه بازار میشوند که البته برای مصارف اداری و شرکتی که حجم بالایی از مصرف کاغذ را دارند این بسته ها در کارتن بسته بندی میشوند که هر کارتن حاوی 5 بسته یا 2500 عدد کاغذ a4 میشود.

کلهر بازدید : 20 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

خدمات بار هوایی چیست ؟

خدمات بار هوایی در واقع خدماتی است که شرکت های هواپیمایی برای جابه جایی لوازم و بار مشتریان خود ، بین دو نقطه ، انجام می دهند .این خدمات میتواند به صورت داخلی و بین المللی انجام گیرد.

حمل ونقل تجاری کالا کارگو و حمل ونقل مسافری را فریت بار گویند.

فریت بار چیست ؟

فریت بار بخشی از خدمات بار هوایی است. گاها برخی افراد که قصد سفر یااقامت به    کشوری را دارند،تصمیم دارند تا وسیله ای را همراه خود به کشور مقصد ببرند؛

       باتوجه به محدودیت اضافه باری که برای هر مسافر وجوددارد،آنها

       میتواند سایر بارهای خود را به صورت فریت بار ارسال کنند. 

مزایای فریت بار چیست ؟

مزایای فریت بار خدمات بار هوایی عبارت است از :

    ارسال بار بدون حضور مسافر

    صرفه جویی در هزینه های مهاجرت

    قابلیت ارسال به کشورهای مختلف

    کاهش خطر آسیب پذیری لوازم در حمل بار هوایی

 مراحل ارسال فریت بار

1.    مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی 10روز قبل از حرکت و گرفتن

اجازه ورود بار به محوطه فریت از مسئول فریت

2.    بردن بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته سبز گمرکی

3.    مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بارهوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار

4.    مراجعه به دایره فریت جهت چسباندن تگ بار بر روی کالا و اتمام کار 

      نکات ارسال فریت بار

1.    پذیرش بار از ساعت8صبح تا 1ونیم بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه در فرودگاه امام خمینی انجام میگیرد.

2.    مسافر الزاما نباید از همان شرکت هواپیمایی که خود قصد سفر با آن را دارند برای ارسال فریت بار خود استفاده کنند.

3.    حضور مسافر برای ارسال فریت بار الزامی میباشد؛در صورت عدم حضور مسافر یکی از اقوام درجه اول او با همراه داشتن مدارک شناسایی مسافر،تصویر بلیط و پاسپورت او نسبت به ارسال فریت بار اقدام کند.

4.    برای زدن بارنامه حتما از شرکتهای دارای مجوز که مکان آنها در فرودگاه مشخص شده است استفاده کنید و از دادن پته سبز گمرکی به افرادغیرمسئول جدا خودداری کنید.

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

اصطلاحا ارسال کالا در ایران به فریت کردن بارشناخته شده است . فریت بار از طریق گمرکات مستقر در فرودگاهها انجام می شود. با توجه به تجاربی که بسیاری از مهاجران در انتقال کالاها و اثاثیه خود دارند، اصولا روش فریت بار به دلیل هزینه مناسب، سرعت بیشتر، ضریب امنیت بالا و سالم به مقصد رسیدن بار محبوب تر و با استقبال بسیاری مواجه شده است. فریت بار به استرالیا، کانادا، آمریکا و... صورت می گیرد.

 اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید برای فریت بار به استرالیا  باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه بسیاری از مهاجران دلیل انتقال وسایل خود را گران  و نایاب بودن آن در کشوری که می خواهند درآن ساکن شوند، عنوان می کنند. اما اکثر آنها اطلاعات غلطی در این باره دارند.

بنابراین لازم است درخصوص قیمت لوازم در کشور مقصد اطلاعات دقیقی داشته باشند تا دیگر لازم نباشد لوازم غیرضروری را با خود حمل کنند. در همین حال باید سعی کنید لوازم خود را به دو بخش ضروری و غیر ضرروی تقسیم بندی کنید چرا که اگر وسایل غیر کاربردی را با خود به مقصد ببرید، ممکن است به دلیل محدودیت های گوناگون در کشور مقصد نتوانید آنها را نگهداری کنید.

در فریت بار به آمریکا اگر وسایل شما شکستنی و یا آسیب پذیر باشند مثل انواع مجسمه، لوازم زینتی، وسایل آشپزخانه و… باید این نکته را مد نظر قرار دهید که نوع بسته بندی این وسایل در فریت بار بسیار مهم است و باید تخصصی و مناسب باشد. بسیاری از مسافران به دلیل بسته بندی های نامناسب و تحت فشار قرار گرفتن وسایل آنها در زمان  فریت بار با تجربه تلخ از بین رفتن وسایل خود آشنا هستند که هم موجب اتلاف هزینه بار می شود و هم در نهایت کالایی غیرقابل استفاده و آسیب دیده را تحویل می گیرند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

امروزه شرکت های خدماتی هوایی مشکل حمل بارسنگین را حل کرده اند و با ارسال تخصصی، ‌ایمن و سریع لوازم منزل و خرده بار و سایر وسایلی که بسیاری بنا به دلایل مختلف از جمله ارزش آن، خاطره انگیزه بودن  و یا گران و نایاب بودن تمایل دارند به همراه داشته باشند، این دغدغه مهاجران را برطرف کرده اند. به این ترتیب به طور مثال اگرقصد سفربه آمریکا را داشته باشید از فریت بار به آمریکا استفاده می کنید.

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را  دارند مایلند تا برخی لوازم منزل خود را به کشوری که قرار است زندگی جدیدی را درآن آغاز کنند، انتقال دهند. در سال های دور به دلیل محدودیت خدمات فریت بار و گران بودن آن اکثر مهاجران مجبور بودند تا از بسیاری از لوازم خود دل بکنند و قید آن ها را بزنند چرا که شرایط ارسال برای‌ آنها به صرفه نبود. اما در حال حاضر فریت بار به آمریکا مشکلات سابق را ندارد.

عمدتا مهاجرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند به غیر از چمدان های خود اضافه بار دارند. به دلیل محدودیت وزنی وسایلی که افراد می توانند در فرودگاه و توسط هواپیما به همراه داشته باشند، بسیاری مجبورند از به همراه آوردن آنها صرف نظر کنند.  

اما به دلیل هزینه صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به استرالیا و دیگر کشورها که بسیار پایین تر از هزینه گزافی است که مسافرین هوایی باید در قسمت پذیرش بار به عنوان جریمه اضافه بار به هواپیمایی پرداخت نمایند، این مشکل دیگر حل شده است و مسافران دیگر لازم نیست برای همیشه از لوازم دلخواه و مورد علاقه خود دل بکنند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 25 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

در هنگام اسباب کشی باربری صادقیه  وخدمات بسته بندی آن کمکتان می آیند و با در اختیار گذاشتن نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی وسایل منزل شما، کلیه کارهای بسته بندی وسایل منزلتان را برای جابه جایی انجام می دهند.

بسته بندی وسایل منزل توسط باربری صادقیه با توجه به استانداردهای لازم برای هر نوع جا به جایی انجام می شود. این استانداردها با توجه به مسافت ، حجم و جنس وسایل منزل شما تعیین می شود. به طور مثال اگر بخواهید وسایل منزل خود را به راه دور و یا خارج از کشور ارسال کنید بسته بندی آنها بسیار متفاوت تر از بسته بندی وسایل منزل شما برای جا به جایی بین دو محله یا بین دو شهر است.

در باربری پونکبا توجه به اینکه سالها در این زمینه فعالیت دارند و به صورت روزانه این کار را تکرار می کنند علاوه بر داشتن تجربه کافی برای بسته بندی بهتر تجهیزات شما، از تخصص لازم برای انجام هر چه بهتر این خدمات برخوردار هستند. آنها می دانند که در مسافت و راه چه اتفاق هایی در انتظار وسایل شما است به همین دلیل می دانند که چطور وسایل شما را بسته بندی کنند که کمترین آسیب به آنها وارد شود. علاوه بر اینکه آنها اصول بسته بندی بهتر وسایل منزل را می دانند ، می توانند بسته بندی وسایل منزل را به گونه ای انجام دهند که سردرگمی و بلاتکلیفی شما هنگام چیدمان در منزل جدید کاهش یابد. آنها با استفاده از برچسب های مناسب و تهیه چک لیست ها بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

یکی از مواردی که تقریبا همیشه و برای عموم افراد در طول پروسه اسباب کشی ایجاد مشکل و ناراحتی می کند موضوع کمردرد های موضعی و یا اسپاسم های عضلانی می باشد. این مشکلات اغلب بعد از اسباب کشی یا هنگام انجام امور مربوط به آن اتفاق می افتد و معمولاً افراد به دلایل مختلفی که در پائین به آن اشاره می کنیم دچار اینگونه آسیب دیدگی ها شده و مشکلات زیادی را در طول این مدت تجربه می کنند. در صورتی که کارگران باتجربه باربری گیشا می توانند بدون مشکلی لوازم شما را جا به جا کنند.

طبق تجربیات باربری گیشا باید دقت داشت که با کارتن اسباب کشی مناسب نیز حمل و نقل و بلند کردن وسایل بسیار راحت تر میشود.البته نکته بسیارمهم و اساسی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد این است که شما حتما می بایست در طول مدت اسباب کشی زمان کافی برای استراحت خودتان در نظر بگیرید تا بدنتان زمان کافی برای ریکاوری و تامین انرژی از دست رفته را داشته باشد

 یکی از دلایل مهم آسیب دیدگی در هنگام اسباب کشی را می توان به عدم داشتن تحرک کافی افراد در طول زندگی روزمره اشاره کرد،  چرا که وقتی وارد پروسه اسباب کشی می شوید عملا درطول انجام آن ، حجم فعالیت بدنی شما افزایش پیدا می کند و این موضوع باعث فشار بر روی عظلات و قسمت های مختلف بدن شما خواهد شد و می تواند از مهمترین دلایل مشکلات فیزیکی به وجود آمده باشد که در این ایام برای شما به وجود خواهد آمد. در باربری سعادت آباد افرادی که جابه جایی ها را بر عهده دارند، تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند.

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 19 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

تجربه باربری پونک بیان می کند که یکی از مواردی که معمولا خیلی از افراد هنگام اسباب کشی دغدغه آن را دارند شیوه درست جابه جائی گل و گیاه موجود در خانه می باشد. شاید به جرات بتوان گفت که گل و گیاه تنها موجود زنده داخل یک خانه بوده که جزئی از اسباب آن به حساب می آید که البته این باور کاملا اشتباه می باشد چرا که همانطور که نحوه نگهداری و محافظت از گلهای خانگی با سایر وسایل موجود در آن متفاوت است و نیاز به ظرافت های رفتاری و انسانی دارد در رابطه با جابه جائی آن ها نیز این موضوع صدق خواهد کرد.

برای هرچه بهتر جابجایی گیاهان خود میتوانید از نیرو های متخصص باربری پونک  استفاده کنید و به این ترتیب کمترین نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

باربری غرب تهران طی تجربیاتی که داشته است می گوید که اولین نیاز گیاه آبیاری به موقع واستفاده از نور آفتاب می باشد ، پس برای اینکه در این رابطه مشکلی پیش نیاید پیشنهاد می کنیم یک روز قبل از شروع جابه جائی تان گیاهان داخل خانه را سیرآب کرده و یک محل مناسب برای قرار گرفتن تا زمان جابه جایی برای آن ها محیا سازید. 

فرض کنید شما برای پس فردا صبح تصمیم به جابه جائی کلیه وسایل داخل منزل تان را دارید ، شما می توانید قبل از شروع اسباب کشی یعنی فردا زمانی که حجم کارهای تان کمی سبک تر بود کار انتقال گلدان ها به منزل جدید را انجام دهید و آن ها را در جای مناسب و دور از دسترس و رفت و آمد کارگران و سایرین  قرار دهید و یا باید بعد از انتقال سایر اثاثیه به منزل جدید به سراغ گلدان های تان رفته و اقدام به انتقال آن ها به خانه جدید نمائید.

ادامه مطلب

 

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

در باربری سعادت آباد توجه زیادی  به بسته بندی وسایل می شود. یکی از دلایلی که بسته بندی البسه را حائز اهمیت می کند عدم کثیف شدن و یا آسیب دیدن آن ها در طول پروسه جابه جائی می باشد و برای استفاده از کارتن باید دقت داشته باشید که برای خرید کارتن اسباب کشی ، کارتنی را انتخاب کنید که محکم باشد. 

یکی از دلایل دیگری که بسته بندی را در باربری سعادت آباد حائز اهمیت می کند این است که همه ما به خوبی می دانیم امروزه با توجه به هزینه ی بالای تهیه لباس باید به درستی از آن ها نگهداری و مراقبت کنیم .

خیلی وقت ها دیده می شود که افراد در زمان اسباب کشی لباس های خود را به صورت فله ای دست گرفته و به محل جدید انتقال می دهند و بعد از چیدن وسایل و اتمام کارها تازه متوجه می شوند که فلان پیراهن یا فلان شلوار داخل لباسهایشان نیست وبعد از کلی گشتن آن را زیر صندلی ماشین یا گوشه پارکینگ خانه پیدا می کنند ولی افسوس که دیگر آن لباس قابل استفاده نمی باشد.

 بله زمانی که لباس ها را به صورت فله و بدون  داشتن جعبه  یا کاور خاصی جابه جا می کنید باید احتمال گم شدن ، پاره شدن ویا کثیف شدن را برای لباس های تان در نظر بگیرید .

در باربری ستارخان گفته می شود که یکی از راههای مناسب برای بسته بندی لباس ها در اسباب کشی استفاده از چمدان و ساک های موجود در خانه می باشد . شما می توانید با تا کردن درست لباس ها تعداد قابل توجهی از آن ها را داخل ساک یا چمدان های تان جا دهید ، تقریبا این بهترین و ایده آل ترین راه برای بسته بندی لباس در اسباب کشی می باشد و می تواند لباس هایتان را از هر گونه آسیب دیدن و کثیف شدن در امان نگهدارد .

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

ضخامت سنجی التراسونیک جزو مهمترین آزمون های غیر مخرب به شمار می آید، هدف ما در این روش اندازه گیری ضخامت یک قطعه یا جداره بدون تخریب آن است.

 هر دستگاه ضخامت سنج دارای یک پراب یا ترانسدیوسر است، پراب اصلی ترین قسمت سیستم است و وظیفه ارسال و دریافت امواج التراسونیک را دارد.

 ضخامت سنجی به این روش دقت بالایی دارد و در اغلب موارد تنها روش جایگزین تجهیزات ضخامت سنج مکانیکی است. 

ضخامت سنج های مکانیکی فقط درلبه ها کارایی داشته و بسته به نوع ابزار، فک های مختلفی دارند. از ضخامت سنج های مکانیکی می توان در کالیبراسیون دستگاه ضخامت سنج التراسونیک به روش ضخامت سنجی معلوم استفاده نمود.

  ضخامت سنج با ارسال پالس الکتریکی به کریستال داخل پراب آن را مرتعش کرده و موج التراسونیک ایجاد شده توسط پراب به داخل جداره قطعه منتقل می شود، این موج پس از رسیدن به انتهای قطعه و در صورت موازی بودن سطوح به شکل صحیح بازتاب می شود تا توسط پراب دریافت شود. دستگاه فاصله زمانی میان پالس ارسالی و دریافتی را اندازه گیری می کند. سرعت موج التراسونیک در داخل هر ماده این دو پارامتر می توان ضخامت جداره قطعه را محاسبه کرد.

در ضخامت سنجی هدف صرفاً اندازه گیری ضخامت و آگاهی از میزان کاهش آن است.

موج التراسونیک یک موج مکانیکی است و برای انتشار به یک محیط مادی (سیال یا جامد ) نیاز دارد. این موج در خلأ منتشر نمی شود. ماهیت این موج مانند صوت است، با این تفاوت که فرکانس آن بیشتر از صوت می باشد. صوت به موج مکانیکی با گستره فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز گفته می شود. این گستره ای است که بشر با قوه شنوایی آن را دریافت می کند .

ادامه مطلب

کلهر بازدید : 23 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

رطوبت ساز التراسونیک

رطوبت ساز التراسونیک تولیدی  شرکت مه آوران  با عرضه  انواع مدل ، توان  و ظرفیت های متفاوت که مورد استفاده در صنایع  و بخشهای کشاورزی ، با کاربردهای زیادی در خانه ها و مکانهای تجاری، اداری و صنعتی ، سعی در ارائه خدمت به هموطنان عزیزی را دارد

رطوبت ساز های التراسونیک مه آوران بسیار ساده نصب و قابل استفاده می باشند . از ویژگیهای  دیگر رطوبت ساز التراسونیک مه آوران مصرف مقدار کم آب و برق  ولی با قدرت کافی و راندمان بالا قادر به تولید بخار و رطوبت هستند.

نوع سوم رطوبت ساز اولتراسونيك صنعتی ساخت شرکت مه اوران است که در عصر مدرن صنعتی در سال 1370 شمسی توسط یک مبتکر ایرانی ابداع و پایه گذاری شد و بعداز چندسال تحقیق و آزمایش تولید و به بازار ایران و چهان راه پیدا کرد (Ultrasonic Humidifier):

دستگاه های رطوبت ساز اولترا سونیک داراي يك ديافراگم فلزي ميباشند كه با فركانس فراصوت ویا اولترا سونیک مرتعش شده و آب را بصورت مه با ذرات بسیار کوچک به فضا پراكنده ميكنند. ذرات آب بسیار ریز در حد 2تا3 میکرون است به همین جهت به راحتی پخش میشوند قطره ایجاد نمیکنند به خنک کردن و کم کردن گرد و غبارمحیط کمک زیادی میکنند . خطر برق گرفتگی درشان خیلی کم است . مصرف انرژیشان ناچیز و بسیار کم صدا هستند. و درهمه جا و در همه فصول قابل استفاده اند و همانطور که قبلا گفته شد میتوان ازآنهادر محيط هاي مسكوني، تجاري، كشاورزي و صنعتي استفاده كرده و محيط اطراف خود را به محيطی آرامبخش ومتفاوت و دلپذير تبديل نمائید.

کلهر بازدید : 22 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

درب اتوماتیک شیشه ای امروزه  بدلیل ظاهر زیبا و عملکرد ساده ومهمتر ا ز دیگر عوامل قیمت نسبتا کمتری دارد بسیار مورد استقبال سازندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. در هر صورت قبل از تهیه و خرید درب اتوماتیک شیشه ای می بایست براساس نیاز و کاملا کارشناسی شده انتخاب شوند.

 

شما بعنوان مالک و یا مسئول پروژه و یا شرکت سازنده  اگر بدنبال  انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای مناسب با پروژه هستید و یا بدنبال تعویض و به روز سانی درب ورودی مکان خود هستیب حتما وبه این جند تا توصیه آلوم فرم در نظر بگیرید تا احتمال انتخاب نادرست را کم کنید.

برای انتخاب نوع درب وباید سه فاکتور مهم : فرم ورودی ، اندازه ورودی و میزان استفاده و تردد در ورودی مکان را در نظر بگیریم

1-      شکل و ساختار ورودی مکان  یکی از مهمترین فاکتور انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای است . بطور مثال اگر پشت درب ورودی ساختمان فضای بزرگی دارید می توانیم از درب های منحنی شکل و یا درب گردان که ظاهری زیبا و شکیل تر دارند استفاده کنیم.

2-      دومین فاکتور برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای اندازه ورودی ساختمان است چون قسمت ثابت درب تقربیا نصف فضای ورودی را اشغال می کند و به همین دلیل باید نوع درب با مقدار فضای وروددی همخوانی داشته باشد .

3-      میزان رفت و آمد و تردد در مکان عامل تعیین کننده ای برای انتخاب موتور درب اتومایک شیشه ای است . هر چفدر میزان رفت و آمد بیشتر باشد قدرت موتور انتخابی هم باید بیشتر باشد و از موتور های پر قدرت استفاده شود.

کلهر بازدید : 20 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

چربی گیر

چربی گیر ها معمولا برای سیستم های غوطه وری ، پاششی و التراسونیک و در دماهای مختلف فرموله می شوند.
وجود انواع مختلف فلزات نظیر آهن ، آلومینیوم و مس و ... باعث به وجود آمدن فرمولاسیون های مختلف در تولید این مواد شده و در صورت استفاده نابجا از آنها در بسیاری از موارد باعث آسیب به سطح می شود.
معمولا این چربی گیر ها به پارامتر هایی مثل دما،زمان،غلظت و فشار پشت نازل در سیستم های پاششی حساس بوده و در بازه ای مشخص و بهینه بهترین عملکرد را از خود بروز می دهند. این موارد با توجه به نوع زیرآیند و همجنین میزان جربی یا آلودگی روی زیرآیند متغیر هستند

نكات ايمني  هنگام استفاده از مواد شيميايي از دستكش استفاده شود . در صورت تماس بدن با مواد شيميايي محل را با آب فراوان بشوييد .   

 

1-این محصول چربی گیر لایه بردار و اچ کننده همزمان قطعات آلومینیومی می باشد.

 

2- سرعت عمل آن بالا بوده و می تواند در دماهای پایین نیز عملکرد خوبی داشته باشد .

 

3-PH    قلیایی و حدود 12

 

4- مورد استفاده به  صورت غوطه وری و پاششی

 

چربی گیر پودری CD236

این چربی گیر پودری شوینده دو منظوره سطوح آهنی و غیر آهنی ( آلومینیوم و گالوانیزه ) می باشد و  به صورت پودری( تک جزئی ) طراحی و فرموله گردیده است.

 

 ویژگی مهم این محصول حفاظت سطوح فلزی و غیر فلزی از واکنش های شیمیایی جانبی و جلوگیری از تخریب ساختار مورفولوژیکی سطوح انواع آلیاژها می باشد.

 

 آبکشی آسان و قلیائیت سبک آن سبب سهولت استفاده در پروسه های شستشو شده است.

 

 این شوینده در گروه شوینده های سبز و دوستدار محیط زیست می باشد.

 

ضد کف CD830

1- استفاده  جهت کنترل میزان تولید کف در محلول های چربی گیر پاشش

 

2-مقدار مصرف آن بسیار کم وبه  صرفه از نظر اقتصادی

 

3-عدم ایجاد اثر لک و سفیدک بعد از شستشو و خشک کن مهمترین ویژگی این محصول می باشد.

 

چربی گیر آلومینیوم

چربی گیر آلومینیوم ویژه آلومینیوم که بصورت مایع می باشد و با سرعت و کیفیت بالا عمل می کند.

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

  باربری در ستارخان

 معتبرترین شرکت  باربری ستارخان، ازنظر مشتریانش، باربری توسعه بار می باشد. شرکت توسعه بار به عنوان بهترین اتوبار وباربری در ستارخان همراه با پرسنل کارآزموده  و رانندگان با تجربه و کامیونهای  جادار و مجهز بهترین سرویس را به ساکنین  محله ستارخان  ارائه می دهد.  وقت شناسی و دقت در بارگیری ازجمله  مواردی است که در صدر الویت باربری توسعه بار می باشد و به آن اهمیتی زیادی میدهد چون ضامن سالم رسیدن اثاثیه و لوازم شماست.

نکات مهم:

باز کردن کارتن ها و چیدن وسایل آشپزخانه وقت گیر ترین کار در اسباب کشی است. چراکه وسایل ریز و درشت و سبک و سنگین زیادی دارد که باید سر جای خود قرار گیرند. بنابراین همان روز اسباب کشی سراغ آن نروید. در انتهای آن روز ذهن تان خسته است و نیاز به استراحت و شارژ کردن انرژی خود خواهید داشت. امور آشپزخانه را به صبح روز بعد، بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه موکول کنید.

هرچه زودتر کارتن ها را باز کنید و وسایل را بچینید، زودتر می توانید از زندگی و خانه جدید لذت ببرید.

شما همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از تعرفه ها، نرخ بیمه، پوشش بیمه ای، نوع وسیله و نحوه بسته بندی از مشاورین ما بصورت رایگان دریافت کنید. فقط کافیست با شماره 1770 تماس گرفته تا هرآنچه که لازم است بدانید در اختیار شما قرار گیرد.

فقط یکبار استفاده از باربری ستارخان کافیست تا در اسباب کشی های بعدی خود به هیچ گزینه دیگری فکر نکنید. اتوبار فدک به عنوان قطبی فعال در شمال و غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

اتوبار محدوده ستارخان

با سابقه ترین اتوبار در ستارخان، اتوبار فدک بار بهمراه زبده ترین رانندگان و کامیونهای بزرگ و جادار، آماده انجام جابجایی اثاثیه منزل و محل کارشما هستیم. بیمه باربری همراه دیگر خدمات ما همیشه به شما ضمانت یک سرویس خوب را به شما می دهد. اتوبار فدک بار بطور مستمر به دنبال ارتقاء کیفیت سرویس خود از طریق به روز رسانی ابزارها و کامیونها و آموزش پرسنل می باشد.

چند توصیه فدک بار برای اسباب کشی بدون دغدغه:

بسته بندی لوازم را به گونه ای انجام دهید تا موقع باز کردن دچار دردسر و اتلاف وقت نشوید . ما توصیه میکنیم بسته بندی لوازم واثاثیه خود را به متخصصین فدک بار بسپارید.

سعی کنید وسایل هر اتاق را در یک کارتن قرار دهید تا موقع چیدمان این کار را راحت انجام دهید.

حتما جعبه ای تهیه کنید تا لوازم ضروری از قبیل شارژر موبایل، داروها و..... در آن قرار دهید تا در زمان جابجایی دچار سردر گمی نشوید.

برای  بسته بندی لباسها حتما این مطلب رابخوانید : بسته بندی لباس برای اسباب کشی

 

باربری ستارخان  با ارائه سرویس اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل ،  لوازم اداری و حمل هرگونه بار با  بیمه باربری رایگان  به مشتریان خود این اطمینان را میدهد که در تمام مراحل جابجایی هر خسارتی راجبران نماید.اعتماد شما همشریان برای توسعه بار اهمیت فوق العاده ای دارد.


کلهر بازدید : 22 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

 

تعریف دقیق کالیبراسیون:

در استاندارد ملی ایران به شماره ۴۷۲۳ آمده‌است. آزمایشگاه کالیبراسیون اجازه می‌دهد که میزان تصحیح لازم را نسبت به نشاندهی تعیین کنیم. با کالیبراسیون ممکن است خواص اندازه شناختی دیگری نظیر اثر کمیتهای تاثیر گذار نیز تعیین شود. در واقع کالیبراسیون ویژگیهای کارآمدی دستگاه یا مواد مرجع را بوسیله انجام مقایسات مستقیم مشخص می‌کند

تکرار کالیبراسیون چیست :

قبل از یک پروژه ی اندازه گیری مهم . فرض کنید قصد انجام آزمایش هایی را دارید که نیاز به اندازه گیری های بسیار دقیقی دارند . ابزاری که می خواهید برای تست استفاده کنید را در نظر بگیرید . آن ها را برای کالیبره شدن ارسال کنید ، سپس در انباری ” آن ها را قرار دهید ” تا قبل از تست استفاده ای از آن ها نشود .

 

تکرار کالیبراسیون

بعد از یک پروژه ی مهم اندازه گیری . اگر ابزار کالیبره شده برای تست را برای یک عمل تست ویژه نگه داشته اید ، همان تجهیزات را بعد از تست برای آزمایشگاه کالیبراسیون دوباره بفرستید . زمانی که نتایج کالیبراسیون برگشت ، متوجه خواهید شد که آیا می توانید تست را کامل و قابل اعتماد در نظر بگیرید یا نه .

 

مثال

 بعد از یک رویداد . اگر ابزار شما ضربه خورده است ، چیزی بیش از حد توانایی آن بر روی آن قرار گرفته یا یک تیزی خاص به آن وارد شده است ، آن را برای آزمایشگاه کالیبراسیون بفرستید و هم چنین سلامت قطعات را بررسی کنید . طبق نیاز ها . بعضی از کار های اندازه گیری نیاز به کالیبره شدن ، تجهیزات تست تایید شده ، بدون توجه به اندازه ی پروژه ، دارند . به یاد داشته باشید که این نوع پیش نیاز ممکن است به صورت شفاف ذکر نشود ولی به سادگی انتظار برود ، قبل از تست مشخصات را بررسی کنید.

 

 ماهیانه :

 

هر سه یا شش ماه یک بار . اگر اکثرا اندازه گیری های مهم را انجام می دهید ، یک چرخه ی زمانی کوتاه تر بین کالیبراسیون ها به معنای احتمال کمتر داشتن نتایج تست مشکوک است .

 

سالیانه :

اگر به صورت ترکیبی اندازه گیری های مهم و غیر مهم را انجام می دهید ، کالیبراسیون به شکل سالیانه تعادل صحیح بین احتیاط و هزینه برقرار می کند .

 

هر دو سال یک بار :

اگر تنها اندازه گیری های مهم را انجام داده و ابزار سنجشی خود را در معرض رخدادی قرار نمی دهید ، کالیبراسیون در فواصل زمانی طولانی تر می تواند مقرون به صرفه باشد .

 

هرگز :

اگر کار شما نیاز به بررسی مداوم ولتاژ دارد ، کالیبراسیون عملی بیش از حد لازم به نظر می آید . ولی اگر ابزار شما با مشکل روبرو شد چه کار بایستی کرد ؟ کالیبراسیون به شما اجازه می دهد با اطمینان خاطر و رضایت از ابزار خود استفاده کنید

کلهر بازدید : 24 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

دستگاه رطوبت ساز صنعتی

از دستگاه رطوبت سازصنعتی برای ایجاد رطوبت لازم در مکانهایی که نیاز به رطوبت هوا دارند استفاده میشود که موجب افزایش تولید میشود روش کار این دستگاه بدین صورت است که آب داخل پمپ را مکش میکند و آن را به ذرات ریز تبدیل میکند که نامهای دیگری به این دستگاه اطلاق میشود مانند دستگاه مه ساز، مه پاش وبخارساز سرد که در مکانهایی چون مرغداری، گلخانه مراکز تولید قارچ استفاده میشود.

رطوبت سازهای صنعتی  دارای انواع مختلفی هستند رطوبت ساز دیسکی و رطوبت ساز پروانه ای که با استفاده از نیروی گریز از مرکز و شکاندن قطرات آب رطوبت را تولید میکند.

رطوبت ساز دیسکی

در رطوبت ساز دیسکی آب را از مخزن کشیده و بر روی دو صفحه دیسک ریخته میشود در نتیجه آب را به پودر تبدیل میکند. که با استفاده از پروانه های کوچک موجود در دستگاه موجب خارج شدن مه ریزی از دستگاه میشود. که مه یکنواختی را در سالن ایجاد میکند. بدلیل وجود تایمر روی دستگاه میتوان دستگاه را به طور اتومات خاموش یا روشن کرد. از این نوع مدل دستگاه رطوبت ساز در مکانهایی چون پرورش زالو و سردخانه نگهداری میوه ها و کشت و پرورش زعفران و سالن های تخم مرغ استفاده میکنند.

رطوبت ساز پروانه ای

در مدل رطوبت ساز پروانه ای بعد از مکش آب و ریخته شدن بر روی پروانه دمنده وار از نوع آلومینیوم قطرات آب شکسته شده که قطرات درشت توسط شبکه قطره گیر موجود در حذف و سایر قطرات به بیرون پرتاب میشود.

موارد استفاده از دستگاههای رطوبت ساز

سردخانه و محل نگهداری میوه ها

استفاده از رطوبت ساز موجب میشود که میوه جات بتوانند ضمن حفظ رطوبت خود در سردخانه ها طراوت خود را از دست ندهند و مدت زمان بیشتری آنها را تازه نگه داشت زیرا عدم وچود رطوبت لازم برای آنها موجب پژمردگی و کهنه شدن آنها میشود.

دامداری

خشکی هوا یکی از عوامل کاهش شیر وکاهش احتمال تبدیل علوفه به گوشت در دامداری ها میشود با استفاده از دستگاههای رطوبت ساز که خشکی هوا را رفع میکند و تصفیه هوا صورت میگیرد تا جلوی کاهش شیر دهی دامها گرفته شود.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در دامداری ها

افزایش مقاومت بدن

کم شدن مرگ و میر

کاهش بیماری بین دام

کاهش گرما و افزایش تولید

 

پرورش قارچ

پرورش قارچ بدون فراهم کردن رطوبت مناسب برای قارچ ها امکان پذیر نمیباشد. قارچ های دکمه ای و صدفی و خوراکی  دارویی نیاز به طوبت مناسب دارند تا قابل استفااده گردند.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در پرورش قارچ

تامین هوای تازه

یکنواخت کردن هوای

ایجاد رشد بیشتر

ضدعفونی کردن محیط

 

 

مرغداری

از موارد لازم در مرغداری ها ایجاد رطوبت کافیست تا از تلفات مرغها جلوگیری شود و از شیوع بیماری بین آنها جلوگیری شود بخصوص در فصل گرما که خنک سازی هوا و تصفیه هوا لازم است. برای فراهم کردن این رطوبت مه پاش کافی است و برای کسانی که اردک و غاز پرورش میدهند از موارد صددرصد ضروری است.

 

کلهر بازدید : 19 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

میز  و صندلی اداری کلاسیک

یک میز اداری کلاسیک در کنار کتابخانه و صندلی هماهنگ با خودش می تواند ساعتها بدون خستگی, شما را در اتاق کارتان نگه دارد زیرا در یک فضای اداری میز و صندلی است که به آن فضا روح می بخشد. و چه بسا که استفاده از میز اداری کلاسیک می تواند فضا را دلپذیر کند و وجود یک دکور کلاسیک صد در صد می تواند تاثیر مثبت بر روی تجارت و کسب و کار شما داشته باشد. قراردادهای بزرگ در دفاتری با دکور کلاسیک عقد می شوند .

خرید میز اداری کلاسیک

قیل از خرید میز حتما و لطفا به نکات گفته شده توجه بفرمایید تا بتوانید در طراحی فضای اداری و دفتر شما کارایی مؤثر داشته باشد. با اینکه اخیراً سبک های مدرن و پست مدرن طرافدارانی پیدا کرده ولی برای طراحی  فضای اداری هنوز هم میز اداری کلاسیک جایگاه خودش را حفظ کرده و خواهان خودش را دارد. کافی است برای اینکار چند وسیله را با میز اداری کلاسیک موجود در اتاق هماهنگ کنید تا نتیجه آنرا ببینید.

تذهیب کاری و منبت کاری در میز اداری  کلاسیک

استفاده از نقش های و طراحی های زیبا برای ساخت میز اداری  باعث جلوه نمایی بیشتر و ایجاد فضایی زیباتر در محیط کار میشود. این نوع طراحی ها مخصوصا در ساخت میزهای اداری کلاسیک و میزهای اداری سلطنتی بسیار پرکاربرد است. واز موارد مهم در ساخت این محصولات هستند که هر چه طرح تذهیب پیچیده تر باشد نشان دهنده ماهر بودن آن ستاد را نشان میدهد.

قرار ملاقات ها و کنفرانس ها

برای فضاهایی جهت کنفرانس ها و ملاقات ها بهتر است از میز های اداری کلاسیک با چیدمان مجلل استفاده شود تا بهره وری و کارایی را بالا ببرد.

به منظور چیدمان و طراحی محیط اداری با میز اداری کلاسیک توجه به چند نکته حیاتی است. از جمله آنها:

    کاری که در آن فضا قرار است انجام پذیرد.

    نظم دادن به پریزها، کلیدها و شبکه ها

    انتخاب نور مناسب برای فضای مورد استفاده

    استفاده ای که از میز اداری، مبلمان و پارتیشن ها خواهد شد.

چوب های قابل استفاده در ساخت میز اداری چوب درخت های سرو، نارون، توسکا، بلوط، افرا، گردو است.استفاده از متریال مرغوب در ساخت میزهای اداری باعث ماندگاری بیشتر آن میشود.

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 25 دی 1398 نظرات (0)

با توسعه منطقه غرب تهران منطقه شهران تبدیل به یکی از مناطق پر جنب و جوش تهران شده است. تعداد زیادی از همشهریان به منطقه شهران نقل مکان کرده اند. و همیشه جابجایی برای این دسته از اهالی شهران معضل و پر استرس بوده است. شرکت اتوبار فدک بار شهران از زمان توسعه این منطقه همیشه در کنار اهالی شهران بوده است و با سرویس در خور و شایسته اهالی کمک شایانی در حل و انجام جابجایی و اسباب کشی ایفا کرده است. برای کسب اطلاعات کامل از خدمات و هزینه های باربری به این صفحه بروید.

کلهر بازدید : 25 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

خدمات بی نظیر و منحصر به فرد اتوبار فدک بار در منطقه نیاوران، فدک بار را تبدیل به یک دوست و همراه در پروسه سخت و پراسترس  اسباب کشی و جابه جایی کرده است. مامفتخر هستیم که سرویس های VIP  را به اهالی محترم منطقه  نیاوران ارائه دهیم. می توانید از کلیه خدمات و تعرفه های باربری در این صفحه آشنا شوید.

کلهر بازدید : 21 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

گیشا یکی از مناطق غرب تهران است که اتوبار فدک بار در آن سالها مشغول  خدمت رسانی به اهالی محترم آن است که در طی این مدت با عرضه خدمات استاندارد خود مخاطبین زیادی پیدا کند. اتوبار فدک بار با آموزش مدوام پرسنل خود سعی در بهبود خدمات خود است تا پروسه جابجایی را  برای شما  تبدیل به تجربه شیرینی نماید. برای کسب اطلاع از هزینه ها و تعرفه ها و همچنین آشنایی با کلیه خدمات اتوبار گیشا فدک بار به این صفحه بروید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1,575
  • بازدید کلی : 3,606