loading...
ناوک
کلهر بازدید : 20 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

چربی گیر

چربی گیر ها معمولا برای سیستم های غوطه وری ، پاششی و التراسونیک و در دماهای مختلف فرموله می شوند.
وجود انواع مختلف فلزات نظیر آهن ، آلومینیوم و مس و ... باعث به وجود آمدن فرمولاسیون های مختلف در تولید این مواد شده و در صورت استفاده نابجا از آنها در بسیاری از موارد باعث آسیب به سطح می شود.
معمولا این چربی گیر ها به پارامتر هایی مثل دما،زمان،غلظت و فشار پشت نازل در سیستم های پاششی حساس بوده و در بازه ای مشخص و بهینه بهترین عملکرد را از خود بروز می دهند. این موارد با توجه به نوع زیرآیند و همجنین میزان جربی یا آلودگی روی زیرآیند متغیر هستند

نكات ايمني  هنگام استفاده از مواد شيميايي از دستكش استفاده شود . در صورت تماس بدن با مواد شيميايي محل را با آب فراوان بشوييد .   

 

1-این محصول چربی گیر لایه بردار و اچ کننده همزمان قطعات آلومینیومی می باشد.

 

2- سرعت عمل آن بالا بوده و می تواند در دماهای پایین نیز عملکرد خوبی داشته باشد .

 

3-PH    قلیایی و حدود 12

 

4- مورد استفاده به  صورت غوطه وری و پاششی

 

چربی گیر پودری CD236

این چربی گیر پودری شوینده دو منظوره سطوح آهنی و غیر آهنی ( آلومینیوم و گالوانیزه ) می باشد و  به صورت پودری( تک جزئی ) طراحی و فرموله گردیده است.

 

 ویژگی مهم این محصول حفاظت سطوح فلزی و غیر فلزی از واکنش های شیمیایی جانبی و جلوگیری از تخریب ساختار مورفولوژیکی سطوح انواع آلیاژها می باشد.

 

 آبکشی آسان و قلیائیت سبک آن سبب سهولت استفاده در پروسه های شستشو شده است.

 

 این شوینده در گروه شوینده های سبز و دوستدار محیط زیست می باشد.

 

ضد کف CD830

1- استفاده  جهت کنترل میزان تولید کف در محلول های چربی گیر پاشش

 

2-مقدار مصرف آن بسیار کم وبه  صرفه از نظر اقتصادی

 

3-عدم ایجاد اثر لک و سفیدک بعد از شستشو و خشک کن مهمترین ویژگی این محصول می باشد.

 

چربی گیر آلومینیوم

چربی گیر آلومینیوم ویژه آلومینیوم که بصورت مایع می باشد و با سرعت و کیفیت بالا عمل می کند.

کلهر بازدید : 21 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

  باربری در ستارخان

 معتبرترین شرکت  باربری ستارخان، ازنظر مشتریانش، باربری توسعه بار می باشد. شرکت توسعه بار به عنوان بهترین اتوبار وباربری در ستارخان همراه با پرسنل کارآزموده  و رانندگان با تجربه و کامیونهای  جادار و مجهز بهترین سرویس را به ساکنین  محله ستارخان  ارائه می دهد.  وقت شناسی و دقت در بارگیری ازجمله  مواردی است که در صدر الویت باربری توسعه بار می باشد و به آن اهمیتی زیادی میدهد چون ضامن سالم رسیدن اثاثیه و لوازم شماست.

نکات مهم:

باز کردن کارتن ها و چیدن وسایل آشپزخانه وقت گیر ترین کار در اسباب کشی است. چراکه وسایل ریز و درشت و سبک و سنگین زیادی دارد که باید سر جای خود قرار گیرند. بنابراین همان روز اسباب کشی سراغ آن نروید. در انتهای آن روز ذهن تان خسته است و نیاز به استراحت و شارژ کردن انرژی خود خواهید داشت. امور آشپزخانه را به صبح روز بعد، بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه موکول کنید.

هرچه زودتر کارتن ها را باز کنید و وسایل را بچینید، زودتر می توانید از زندگی و خانه جدید لذت ببرید.

شما همچنین می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از تعرفه ها، نرخ بیمه، پوشش بیمه ای، نوع وسیله و نحوه بسته بندی از مشاورین ما بصورت رایگان دریافت کنید. فقط کافیست با شماره 1770 تماس گرفته تا هرآنچه که لازم است بدانید در اختیار شما قرار گیرد.

فقط یکبار استفاده از باربری ستارخان کافیست تا در اسباب کشی های بعدی خود به هیچ گزینه دیگری فکر نکنید. اتوبار فدک به عنوان قطبی فعال در شمال و غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

اتوبار محدوده ستارخان

با سابقه ترین اتوبار در ستارخان، اتوبار فدک بار بهمراه زبده ترین رانندگان و کامیونهای بزرگ و جادار، آماده انجام جابجایی اثاثیه منزل و محل کارشما هستیم. بیمه باربری همراه دیگر خدمات ما همیشه به شما ضمانت یک سرویس خوب را به شما می دهد. اتوبار فدک بار بطور مستمر به دنبال ارتقاء کیفیت سرویس خود از طریق به روز رسانی ابزارها و کامیونها و آموزش پرسنل می باشد.

چند توصیه فدک بار برای اسباب کشی بدون دغدغه:

بسته بندی لوازم را به گونه ای انجام دهید تا موقع باز کردن دچار دردسر و اتلاف وقت نشوید . ما توصیه میکنیم بسته بندی لوازم واثاثیه خود را به متخصصین فدک بار بسپارید.

سعی کنید وسایل هر اتاق را در یک کارتن قرار دهید تا موقع چیدمان این کار را راحت انجام دهید.

حتما جعبه ای تهیه کنید تا لوازم ضروری از قبیل شارژر موبایل، داروها و..... در آن قرار دهید تا در زمان جابجایی دچار سردر گمی نشوید.

برای  بسته بندی لباسها حتما این مطلب رابخوانید : بسته بندی لباس برای اسباب کشی

 

باربری ستارخان  با ارائه سرویس اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل ،  لوازم اداری و حمل هرگونه بار با  بیمه باربری رایگان  به مشتریان خود این اطمینان را میدهد که در تمام مراحل جابجایی هر خسارتی راجبران نماید.اعتماد شما همشریان برای توسعه بار اهمیت فوق العاده ای دارد.


کلهر بازدید : 22 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

 

تعریف دقیق کالیبراسیون:

در استاندارد ملی ایران به شماره ۴۷۲۳ آمده‌است. آزمایشگاه کالیبراسیون اجازه می‌دهد که میزان تصحیح لازم را نسبت به نشاندهی تعیین کنیم. با کالیبراسیون ممکن است خواص اندازه شناختی دیگری نظیر اثر کمیتهای تاثیر گذار نیز تعیین شود. در واقع کالیبراسیون ویژگیهای کارآمدی دستگاه یا مواد مرجع را بوسیله انجام مقایسات مستقیم مشخص می‌کند

تکرار کالیبراسیون چیست :

قبل از یک پروژه ی اندازه گیری مهم . فرض کنید قصد انجام آزمایش هایی را دارید که نیاز به اندازه گیری های بسیار دقیقی دارند . ابزاری که می خواهید برای تست استفاده کنید را در نظر بگیرید . آن ها را برای کالیبره شدن ارسال کنید ، سپس در انباری ” آن ها را قرار دهید ” تا قبل از تست استفاده ای از آن ها نشود .

 

تکرار کالیبراسیون

بعد از یک پروژه ی مهم اندازه گیری . اگر ابزار کالیبره شده برای تست را برای یک عمل تست ویژه نگه داشته اید ، همان تجهیزات را بعد از تست برای آزمایشگاه کالیبراسیون دوباره بفرستید . زمانی که نتایج کالیبراسیون برگشت ، متوجه خواهید شد که آیا می توانید تست را کامل و قابل اعتماد در نظر بگیرید یا نه .

 

مثال

 بعد از یک رویداد . اگر ابزار شما ضربه خورده است ، چیزی بیش از حد توانایی آن بر روی آن قرار گرفته یا یک تیزی خاص به آن وارد شده است ، آن را برای آزمایشگاه کالیبراسیون بفرستید و هم چنین سلامت قطعات را بررسی کنید . طبق نیاز ها . بعضی از کار های اندازه گیری نیاز به کالیبره شدن ، تجهیزات تست تایید شده ، بدون توجه به اندازه ی پروژه ، دارند . به یاد داشته باشید که این نوع پیش نیاز ممکن است به صورت شفاف ذکر نشود ولی به سادگی انتظار برود ، قبل از تست مشخصات را بررسی کنید.

 

 ماهیانه :

 

هر سه یا شش ماه یک بار . اگر اکثرا اندازه گیری های مهم را انجام می دهید ، یک چرخه ی زمانی کوتاه تر بین کالیبراسیون ها به معنای احتمال کمتر داشتن نتایج تست مشکوک است .

 

سالیانه :

اگر به صورت ترکیبی اندازه گیری های مهم و غیر مهم را انجام می دهید ، کالیبراسیون به شکل سالیانه تعادل صحیح بین احتیاط و هزینه برقرار می کند .

 

هر دو سال یک بار :

اگر تنها اندازه گیری های مهم را انجام داده و ابزار سنجشی خود را در معرض رخدادی قرار نمی دهید ، کالیبراسیون در فواصل زمانی طولانی تر می تواند مقرون به صرفه باشد .

 

هرگز :

اگر کار شما نیاز به بررسی مداوم ولتاژ دارد ، کالیبراسیون عملی بیش از حد لازم به نظر می آید . ولی اگر ابزار شما با مشکل روبرو شد چه کار بایستی کرد ؟ کالیبراسیون به شما اجازه می دهد با اطمینان خاطر و رضایت از ابزار خود استفاده کنید

کلهر بازدید : 25 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

دستگاه رطوبت ساز صنعتی

از دستگاه رطوبت سازصنعتی برای ایجاد رطوبت لازم در مکانهایی که نیاز به رطوبت هوا دارند استفاده میشود که موجب افزایش تولید میشود روش کار این دستگاه بدین صورت است که آب داخل پمپ را مکش میکند و آن را به ذرات ریز تبدیل میکند که نامهای دیگری به این دستگاه اطلاق میشود مانند دستگاه مه ساز، مه پاش وبخارساز سرد که در مکانهایی چون مرغداری، گلخانه مراکز تولید قارچ استفاده میشود.

رطوبت سازهای صنعتی  دارای انواع مختلفی هستند رطوبت ساز دیسکی و رطوبت ساز پروانه ای که با استفاده از نیروی گریز از مرکز و شکاندن قطرات آب رطوبت را تولید میکند.

رطوبت ساز دیسکی

در رطوبت ساز دیسکی آب را از مخزن کشیده و بر روی دو صفحه دیسک ریخته میشود در نتیجه آب را به پودر تبدیل میکند. که با استفاده از پروانه های کوچک موجود در دستگاه موجب خارج شدن مه ریزی از دستگاه میشود. که مه یکنواختی را در سالن ایجاد میکند. بدلیل وجود تایمر روی دستگاه میتوان دستگاه را به طور اتومات خاموش یا روشن کرد. از این نوع مدل دستگاه رطوبت ساز در مکانهایی چون پرورش زالو و سردخانه نگهداری میوه ها و کشت و پرورش زعفران و سالن های تخم مرغ استفاده میکنند.

رطوبت ساز پروانه ای

در مدل رطوبت ساز پروانه ای بعد از مکش آب و ریخته شدن بر روی پروانه دمنده وار از نوع آلومینیوم قطرات آب شکسته شده که قطرات درشت توسط شبکه قطره گیر موجود در حذف و سایر قطرات به بیرون پرتاب میشود.

موارد استفاده از دستگاههای رطوبت ساز

سردخانه و محل نگهداری میوه ها

استفاده از رطوبت ساز موجب میشود که میوه جات بتوانند ضمن حفظ رطوبت خود در سردخانه ها طراوت خود را از دست ندهند و مدت زمان بیشتری آنها را تازه نگه داشت زیرا عدم وچود رطوبت لازم برای آنها موجب پژمردگی و کهنه شدن آنها میشود.

دامداری

خشکی هوا یکی از عوامل کاهش شیر وکاهش احتمال تبدیل علوفه به گوشت در دامداری ها میشود با استفاده از دستگاههای رطوبت ساز که خشکی هوا را رفع میکند و تصفیه هوا صورت میگیرد تا جلوی کاهش شیر دهی دامها گرفته شود.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در دامداری ها

افزایش مقاومت بدن

کم شدن مرگ و میر

کاهش بیماری بین دام

کاهش گرما و افزایش تولید

 

پرورش قارچ

پرورش قارچ بدون فراهم کردن رطوبت مناسب برای قارچ ها امکان پذیر نمیباشد. قارچ های دکمه ای و صدفی و خوراکی  دارویی نیاز به طوبت مناسب دارند تا قابل استفااده گردند.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در پرورش قارچ

تامین هوای تازه

یکنواخت کردن هوای

ایجاد رشد بیشتر

ضدعفونی کردن محیط

 

 

مرغداری

از موارد لازم در مرغداری ها ایجاد رطوبت کافیست تا از تلفات مرغها جلوگیری شود و از شیوع بیماری بین آنها جلوگیری شود بخصوص در فصل گرما که خنک سازی هوا و تصفیه هوا لازم است. برای فراهم کردن این رطوبت مه پاش کافی است و برای کسانی که اردک و غاز پرورش میدهند از موارد صددرصد ضروری است.

 

کلهر بازدید : 19 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

میز  و صندلی اداری کلاسیک

یک میز اداری کلاسیک در کنار کتابخانه و صندلی هماهنگ با خودش می تواند ساعتها بدون خستگی, شما را در اتاق کارتان نگه دارد زیرا در یک فضای اداری میز و صندلی است که به آن فضا روح می بخشد. و چه بسا که استفاده از میز اداری کلاسیک می تواند فضا را دلپذیر کند و وجود یک دکور کلاسیک صد در صد می تواند تاثیر مثبت بر روی تجارت و کسب و کار شما داشته باشد. قراردادهای بزرگ در دفاتری با دکور کلاسیک عقد می شوند .

خرید میز اداری کلاسیک

قیل از خرید میز حتما و لطفا به نکات گفته شده توجه بفرمایید تا بتوانید در طراحی فضای اداری و دفتر شما کارایی مؤثر داشته باشد. با اینکه اخیراً سبک های مدرن و پست مدرن طرافدارانی پیدا کرده ولی برای طراحی  فضای اداری هنوز هم میز اداری کلاسیک جایگاه خودش را حفظ کرده و خواهان خودش را دارد. کافی است برای اینکار چند وسیله را با میز اداری کلاسیک موجود در اتاق هماهنگ کنید تا نتیجه آنرا ببینید.

تذهیب کاری و منبت کاری در میز اداری  کلاسیک

استفاده از نقش های و طراحی های زیبا برای ساخت میز اداری  باعث جلوه نمایی بیشتر و ایجاد فضایی زیباتر در محیط کار میشود. این نوع طراحی ها مخصوصا در ساخت میزهای اداری کلاسیک و میزهای اداری سلطنتی بسیار پرکاربرد است. واز موارد مهم در ساخت این محصولات هستند که هر چه طرح تذهیب پیچیده تر باشد نشان دهنده ماهر بودن آن ستاد را نشان میدهد.

قرار ملاقات ها و کنفرانس ها

برای فضاهایی جهت کنفرانس ها و ملاقات ها بهتر است از میز های اداری کلاسیک با چیدمان مجلل استفاده شود تا بهره وری و کارایی را بالا ببرد.

به منظور چیدمان و طراحی محیط اداری با میز اداری کلاسیک توجه به چند نکته حیاتی است. از جمله آنها:

    کاری که در آن فضا قرار است انجام پذیرد.

    نظم دادن به پریزها، کلیدها و شبکه ها

    انتخاب نور مناسب برای فضای مورد استفاده

    استفاده ای که از میز اداری، مبلمان و پارتیشن ها خواهد شد.

چوب های قابل استفاده در ساخت میز اداری چوب درخت های سرو، نارون، توسکا، بلوط، افرا، گردو است.استفاده از متریال مرغوب در ساخت میزهای اداری باعث ماندگاری بیشتر آن میشود.

کلهر بازدید : 24 چهارشنبه 25 دی 1398 نظرات (0)

با توسعه منطقه غرب تهران منطقه شهران تبدیل به یکی از مناطق پر جنب و جوش تهران شده است. تعداد زیادی از همشهریان به منطقه شهران نقل مکان کرده اند. و همیشه جابجایی برای این دسته از اهالی شهران معضل و پر استرس بوده است. شرکت اتوبار فدک بار شهران از زمان توسعه این منطقه همیشه در کنار اهالی شهران بوده است و با سرویس در خور و شایسته اهالی کمک شایانی در حل و انجام جابجایی و اسباب کشی ایفا کرده است. برای کسب اطلاعات کامل از خدمات و هزینه های باربری به این صفحه بروید.

کلهر بازدید : 25 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

خدمات بی نظیر و منحصر به فرد اتوبار فدک بار در منطقه نیاوران، فدک بار را تبدیل به یک دوست و همراه در پروسه سخت و پراسترس  اسباب کشی و جابه جایی کرده است. مامفتخر هستیم که سرویس های VIP  را به اهالی محترم منطقه  نیاوران ارائه دهیم. می توانید از کلیه خدمات و تعرفه های باربری در این صفحه آشنا شوید.

کلهر بازدید : 21 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

گیشا یکی از مناطق غرب تهران است که اتوبار فدک بار در آن سالها مشغول  خدمت رسانی به اهالی محترم آن است که در طی این مدت با عرضه خدمات استاندارد خود مخاطبین زیادی پیدا کند. اتوبار فدک بار با آموزش مدوام پرسنل خود سعی در بهبود خدمات خود است تا پروسه جابجایی را  برای شما  تبدیل به تجربه شیرینی نماید. برای کسب اطلاع از هزینه ها و تعرفه ها و همچنین آشنایی با کلیه خدمات اتوبار گیشا فدک بار به این صفحه بروید.


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,586
  • بازدید کلی : 3,617